Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2453
Title: Проблеми методології музичного сприймання учнів
Other Titles: Проблемы методологии музыкального восприятия учащихся
Problems of methodology of musical perception of students
Authors: Криворучко, А. В.
Беземчук, Л. В.
Krivoruchko, A. V.
Bezemсhuk, L. V.
Keywords: музичне сприймання
учні
методологія
студентські роботи
музыкальное восприятие
ученики
методология
студенческие работы
musical perception
students
methodology
student work
Issue Date: 21-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Криворучко А. В. Проблеми методології музичного сприймання учнів / А. В. Криворучко, Л. В. Беземчук // Час мистецької освіти. Особистість у мистецькому просторі сучасної Європи : зб. тез та матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–22 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2017. – С. 6–8.
Abstract: Стаття на основі аналізу провідних концепцій сучасної музичної науки розкриває новий методологічний підхід до проблеми музичного сприймання учнів загальноосвітніх шкіл. Статья на основе анализа ведущих концепций современной музыкальной науки раскрывает новый методологический подход к проблеме музыкального восприятия учащихся общеобразовательных школ. The article based on the analysis of the leading concepts of modern music science reveals a new methodological approach to the problem of musical perception of students in secondary schools.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2453
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.