Проблеми методології музичного сприймання учнів

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017-04-21
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Анотація
Стаття на основі аналізу провідних концепцій сучасної музичної науки розкриває новий методологічний підхід до проблеми музичного сприймання учнів загальноосвітніх шкіл. Статья на основе анализа ведущих концепций современной музыкальной науки раскрывает новый методологический подход к проблеме музыкального восприятия учащихся общеобразовательных школ. The article based on the analysis of the leading concepts of modern music science reveals a new methodological approach to the problem of musical perception of students in secondary schools.
Опис
Ключові слова
музичне сприймання, учні, методологія, студентські роботи, музыкальное восприятие, ученики, методология, студенческие работы, musical perception, students, methodology, student work
Цитування
Криворучко А. В. Проблеми методології музичного сприймання учнів / А. В. Криворучко, Л. В. Беземчук // Час мистецької освіти. Особистість у мистецькому просторі сучасної Європи : зб. тез та матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–22 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2017. – С. 6–8.