ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ І ПРИНЦИПІВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Немає доступних мініатюр
Дата
2016
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ФОП Ткачук О. В.
Анотація
У статті визначено єдину систему закономірностей (детермінантні, атрибутивні, продуктивні) і принципів процесу формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної педагогічної освіти, які дозволяють пояснити його сутність та забезпечують його цілісність. В статье определена единая система закономерностей (детерминантные, атрибутивные, продуктивные) и принципов процесса формирования готовности учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися в системе непрерывного педагогического образования, которые позволяют объяснить его сущность и обеспечивают его целостность. The unified system of regular phenomena (determinant, attribute, productive) and the principles of the process of formation of readiness of primary school teachers to work with gifted pupils in the system of continuous pedagogical education that permit to explain its nature and ensure its integrity has been defined in the article.
Опис
Ключові слова
закономірності, принципи, неперервна педагогічна освіта, суб’єктність, наступність, самовдосконалення, обдаровані учні, вчитель початкової школи, закономерности, принципы, непрерывное педагогическое образование, субъектность, преемственность, самосовершенствование, одаренные учащиеся, учитель начальной школы, regular phenomena, principles, continuous pedagogical education, subjectivity, succession, self-improvement, gifted pupils, primary school teacher
Цитування
Ушмарова В. В. Обґрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної освіти / В. В. Ушмарова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки : зб. наук. пр.- Бердянськ, 2016. - Вип. 1. - С. 279-285.