Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2391
Title: Розвиток виконавської техніки майбутнього вчителя музичного мистецтва
Other Titles: Развитие исполнительской техники будущего учителя музыкального искусства
The development of performance techniques of the future teacher of musical art
Authors: Цянь, Лун
Ревенко, І. В.
Цянь, Лун
Ревенко, И. В.
Qian, Long
Revenko, I. V.
Keywords: виконавство
виконавська техніка
вчителі музичного мистецтва
студентські роботи
исполнительство
исполнительская техника
учителя музыкального искусства
студенческие работы
рerforming
performing technique
teachers of musical art
student work
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Цянь Лун. Розвиток виконавської техніки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лун Цянь, І. В. Ревенко // Час мистецької освіти. Проблема творчості у сучасній мистецькій освіті : зб. тез та матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 28–30 берез. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 193–194.
Abstract: Стаття присвячена проблемі взаємодії технічного та художнього аспектів виконавської майстерності Розкрито методи розвитку виконавської техніки і художніх умінь майбутнього вчителя музичного мистецтва. Статья посвящена проблеме взаимодействия технического и художественного аспектов исполнительского мастерства. Раскрыты методы развития исполнительской техники и художественных умений будущего учителя музыкального искусства. The article is devoted to the problem of the interaction of technical and artistic aspects of performing skills. The methods of developing the performing technique and artistic skills of the future teacher of musical art are revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2391
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра музично-інструментальної підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.