Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2371
Title: Діалогічна взаємодія у хоровому колективі залежно від стилю педагогічного керівництва
Other Titles: Диалогическое взаимодействие в хоровом коллективе в зависимости от стиля педагогического руководства
Dialogic interaction in the choir, depending on the style of pedagogical leadership
Authors: Романюк, Л. О.
Смирнова, Т. А.
Романюк, Л. А.
Смирнова, Т. А.
Romanyuk, L. О.
Smirnova, T. A.
Keywords: діалог
хоровий колектив
керівництво хором
стиль управління
студентські роботи
диалог
хоровой коллектив
руководство хором
стиль управления
студенческие работы
dialogue
choir
choir management
management style
student work
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Романюк Л. О. Діалогічна взаємодія у хоровому колективі залежно від стилю педагогічного керівництва / Л. О. Романюк, Т. А. Смирнова // Час мистецької освіти. Проблема творчості у сучасній мистецькій освіті : зб. тез та матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 28–30 берез. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 200–201.
Abstract: Стаття досліджує характер установлення діалогічної взаємодії у хоровому колективі залежно від стилю педагогічного керівництва (демократичного, авторитарного або ліберального). Статья исследует характер установления диалогического взаимодействия в хоровом коллективе в зависимости от стиля педагогического руководства (демократического, авторитарного или либерального). The article examines the nature of the establishment of dialogical interaction in the choir collective, depending on the style of pedagogical leadership (democratic, authoritarian or liberal).
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2371
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.