Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2329
Title: Професійна мобільність учителя в умовах інтеграції України в міжнародний освітній простір
Other Titles: Профессиональная мобильность учителя в условиях интеграции Украины в международное образовательное пространство
Professional mobility of the teacher in the conditions of integration of Ukraine into the international educational space
Authors: Горбачова, І. І.
Gorbachova, І. І.
Keywords: професійна мобільність
особистості
вчителі
методична робота
співпраця
формування
самоосвіта
профессиональная мобильность
личности
учителя
методическая работа
сотрудничество
формирование
самообразование
professional mobility
personalities
teachers
methodical work
cooperation
formation
self-education
Issue Date: 18-Apr-2018
Publisher: Маріупольський державний університет
Citation: Горбачова І. І. Професійна мобільність учителя в умовах інтеграції України в міжнародний освітній простір / І. І. Горбачова // Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору : стан, проблеми, перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., Маріуполь, 18-19 квіт. 2018 р. / Маріуп. держ. ун-т. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 155–156.
Abstract: У тезах характеризуються різні варіанти виявлення професійної мобільності особистості, які стосуються й особистості вчителя. Проаналізовано результати анкетування вчителів з метою виявлення недоліків методичної роботи. Зазначено те, що формування професійної мобільності вчителів вимагає організації цілеспрямованої системної методичної роботи на засадах співпраці й партнерських стосунків. В тезисах характеризуются различные варианты выявления профессиональной мобильности личности, относятся и к личности учителя. Проанализированы результаты анкетирования учителей с целью выявления недостатков методической работы. Отмечено, что формирование профессиональной мобильности учителей требует организации целенаправленной системной методической работы на основе сотрудничества и партнерских отношений. In the theses, there are various options for identifying the professional mobility of the individual, and apply to the personality of the teacher. Analyzed the results of the survey of teachers in order to identify the shortcomings of methodological work. It is noted that the formation of professional mobility of teachers requires the organization of purposeful systematic methodical work on the basis of cooperation and partnership.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2329
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горбачова І. І. .pdf4.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.