Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2275
Title: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва
Other Titles: Использование информационно-коммуникационных технологий на уроках музыкального искусства
The use of information and communication technologies in music lessons
Authors: Фішкіна, С. С.
Котенко, О. О.
Фишкина, С. С.
Котенко, Е. А
Fishkinа, S. S.
Kotenko, О. О.
Keywords: інформаційні технології
урок музичного мистецтва
студентські роботи
информационные технологии
урок музыкального искусства
студенческие работы
nformation technology
music lesson
student work
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Фішкіна С. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва / С. С. Фішкіна, О. О. Котенко // Час мистецької освіти. Проблема творчості у сучасній мистецькій освіті : зб. тез та матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 28–30 берез. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 165–167.
Abstract: В статті досліджено шляхи застосування інформаційних технологій на уроках музичного мистецтва в загальноосвітній школі. Розглянуто використання комп'ютерних технологій як ефективний засіб оптимізації музичної освіти. В статье исследованы пути применения информационных технологий на уроках музыкального искусства в общеобразовательной школе. Рассмотрено использование компьютерных технологий как эффективное средство оптимизации музыкального образования. The article explores ways to use information technology in music lessons in a secondary school. Considered the use of computer technology as an effective means of optimizing music education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2275
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.