Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2252
Title: Реалізація міжпредметних зв’язків як ефективний засіб засвоєння теми «Імпресіонізм» на заняттях з музичного мистецтва
Other Titles: Реализация межпредметных связей как эффективное средство усвоения темы «Импрессионизм» на занятиях по музыкальному искусству
Realization of interdisciplinary connections as an effective means of mastering the topic «Impressionism» in the classroom in the art of music
Authors: Самійленко, А. А.
Котенко, О. О.
Самойленко, А. А.
Котенко, Е. А.
Samoilenko, A. A.
Kotenko, О. О.
Keywords: інтеграція
урок музичного мистецтва
міжпредметні зв’язки
імпресіонізм
студентські роботи
интеграция
межпредметные связи
импрессионизм
студенческие работы
іntegration
music lesson
nterdisciplinary communication
impressionism
student work
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Самійленко А. А. Реалізація міжпредметних зв’язків як ефективний засіб засвоєння теми «Імпресіонізм» на заняттях з музичного мистецтва / А. А. Самійленко, О. О. Котенко // Час мистецької освіти. Проблема творчості у сучасній мистецькій освіті : зб. тез та матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 28–30 берез. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 152–156.
Abstract: Стаття присвячена проблемі інтеграції змісту навчання. Доведено ефективність використання міжпредметних зв’язків в процесі вивчення теми «Імпресіонізм в музиці» на уроках музичного мистецтва в старших класах загальноосвітньої школи. Статья посвящена проблеме интеграции содержания обучения. Доказана эффективность использования межпредметных связей в процессе изучения темы «Импрессионизм в музыке» на уроках музыкального искусства в старших классах общеобразовательной школы. The article is devoted to the problem of integration of learning content. The effectiveness of the use of interdisciplinary connections in the process of studying the theme “Impressionism in music” at the lessons of musical art in the senior classes of secondary school is proved.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2252
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.