Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/225
Title: РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Authors: Гайдученко, Ю. О.
Keywords: самореалізація
самоосвіта
самостійна творча діяльність
педагогічні умови
індивідуальний підхід
економічна освіта
самореализация
самообразование
самостоятельная творческая деятельность
педагогические условия
индивидуальный подход
экономическое образование
self-realization
self
independent creative activity
pedagogical conditions
individual approach
economic education
Issue Date: 2015
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Гайдученко Ю. О. Реалізація індивідуального підходу до навчання та самореалізація студентів економічних спеціальностей / Ю. О. Гайдученко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2015.- Вип. 51.- С. 22-28.
Abstract: У статті аналізуються проблеми врахування індивідуальних особливостей та потенційних можливостей майбутніх економістів. Визначається роль професорсько-викладацького колективу у створенні сприятливих умов для самореалізації студентів у вищому навчальному закладі. Визначається поняття самореалізація. Дається характеристика категорії педагогічні умови. Стверджується, що для самореалізації обов’язково необхідно враховувати індивідуальні особливості студента. Говориться про необхідність індивідуалізації навчального процесу і вищої школи, що сприятиме розвитку та удосконаленню психолого-фізіологічних задатків студента. Визначається індивідуалізація процесу навчання як організація навчального процесу навчання, під час якої враховуються індивідуальні відмінності студентів, рівень їх здібностей до навчання та самореалізації. Виділяються аспекти індивідуального підходу. Вважається за потрібне проводити анкетування для визначення індивідуальних особливостей студентів. Доводиться, що викладач власним прикладом діє на аудиторію, викликає у студента довіру та налаштовує на творчу самореалізацію. Показується значення для реалізації індивідуального підходу науково-дослідницької роботи, яка допомагає розкрити здібності кожного студента та підібрати відповідні методи для ефективного формування професійної компетентності майбутніх економістів. В статье анализируются проблемы учета индивидуальных особенностей и потенциальных возможностей будущих экономистов. Определяется роль профессорско-преподавательского коллектива в создании благоприятных условий для самореализации студентов в высшем учебном заведении. Определяется понятие самореализация. Дается характеристика категории педагогические условия. Утверждается, что для самореализации обязательно необходимо учитывать индивидуальные особенности студента. Говорится о необходимости индивидуализации учебного процесса и высшей школы, что будет способствовать развитию и совершенствованию психолого-физиологических задатков студента. Определяется индивидуализация процесса обучения как организация учебного процесса обучения, при которой учитываются индивидуальные различия студентов, уровень их способностей к обучению и самореализации. Выделяются аспекты индивидуального подхода. Считается необходимым проводить анкетирование для определения индивидуальных особенностей студентов. Доказывается, что преподаватель собственным примером действует на аудиторию, вызывает у студента доверие и настраивает на творческую самореализацию. Показывается значение для реализации индивидуального подхода научно-исследовательской работы, которая помогает раскрыть способности каждого студента и подобрать соответствующие методы для эффективного формирования профессиональной компетентности будущих экономистов. This article analyzes the problems and take account of the individual characteristics of potential future economists. The role of the teaching staff to create favorable conditions for self-realization of students in higher education. Defines selfrealization. Describes the categories pedagogical conditions. It is alleged that for self-realization must necessarily take into account the individual characteristics of the student. Said about the need for individualization of the learning process and higher education to facilitate the development and improvement of psychological and physiological traits of the student. Determine the individualization of the learning process as the organization of educational process of training, during which captured individual differences of students, their level of education and ability to selfrealization. There are aspects of an individual approach. It is necessary to conduct surveys to determine the individual characteristics of students. It is proved by example that a teacher has on the audience, causing the student confidence and sets the creative self-realization. Showing to the achievement of individual approach for research that helps to reveal the abilities of each student choose appropriate and effective methods for formation of professional competence of future economists.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/225
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья Гайдученко ПЕДАГ ПСИХ.pdf525.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.