Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2240
Title: Парадигма управління як підґрунтя проектування компонентів педагогічної системи
Other Titles: Парадигма управления как основа проектирования компонентов педагогической системы
The management paradigm as the basis for designing the componnts of the pedagogical system
Authors: Дмитренко, Т. О.
Прокопенко, А. І.
Яресько, К. В.
Dmytrenko, T. O.
Prokopenko, А. I.
Yaresko, K. V,
Keywords: парадигма управління
педагогічний процес
багатовимірний аналіз
педагогічна система
парадигма управления
педагогический процесс
многомерный анализ
педагогическая система
governance paradigm
pedagogical process
multivariate analysis
educational system
Issue Date: 2-Oct-2009
Publisher: Харківська державна академія культури (ХДАК)
Citation: Дмитренко Т. О. Парадигма управління як підґрунтя проектування компонентів педагогічної системи / Т. О. Дмитренко, А. І. Прокопенко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури : зб наук. пр. / Харк. держ. акад. культури ; відп. ред. В. М. Шейко. – Харків : ХДАК, 2009. – Вип. 27. – С.188–200.
Abstract: Парадигма управління застосована для проектування складних педагогічних об'єктів як багатовимірних сутностей. Розроблені визначення педагогічного процесу і процесу навчання. Обґрунтовані загальні характеристики педагогічного процесу. Парадигма управления использована для проектирования сложных педагогических объектов как многомерных сущностей. Разработаны определения педагогического процесса и процесса обучения. Обоснованы общие характеристики педагогического процесса. The paradigm of management has been used for the design of educational facilities as multidimensional beings. Developed for determining the pedagogical process and learning process. The general characteristics of the pedagogical process were grounded.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2240
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.