Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2238
Title: Моделі складних педагогічних об’єктів
Other Titles: Модели сложных педагогических объектов
Models of complex pedagogical objects
Authors: Дмитренко, Т. О.
Прокопенко, А. І.
Яресько, К. В.
Dmytrenko, T. O.
Prokopenko, А. І.
Yaresko, K. V.
Keywords: кібернетична педагогіка
науковий апарат
дослідження
кибернетическая педагогика
научный аппарат
исследования
cybernetic pedagogy
scientific apparatus
research
Issue Date: 29-Feb-2008
Publisher: Харківська державна академія культури (ХДАК)
Citation: Дмитренко Т. О. Моделі складних педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко, А. І. Прокопенко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури : зб наук. пр. / Харк. держ. акад. культури ; відп. ред. В. М. Шейко. – Харків : ХДАК, 2008. – Вип. 23. – С.194–201.
Abstract: На основі аналізу функціонування складних систем розглянуто новий напрям у науці – кібернетичну педагогіку. Обґрунтовані топологічні моделі, що описують процес навчання. Розроблено аналітичну форму програми здійснення навчання. На основе анализа функционирования сложных систем рассмотрено новое направление в науке – кибернетическую педагогику. Обоснованные топологические модели, описывающие процесс обучения. Разработана аналитическая форма программы осуществления обучения. On the basis of the analysis of the functioning of complex systems, a new direction in science, cybernetic pedagogy, is considered. Informed topological models describing the learning process. An analytical form of the training program has been developed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2238
ISBN: 966-732-66-8
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Моделі складних педагогічних об’єктів .pdf348.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.