Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2204
Title: Ідентичність бренду : політико-регіональний вимір
Other Titles: Идентичность бренда : политико-региональное измерение
Brand Identity : Political and Regional Dimension
Authors: Куц, Г. М.
Kuts, G. M.
Keywords: бренд
ідентичність бренду
брендинг території
імідж
бренд
идентичность бренда
брендинг территории
имидж
brand
brand identity
territory branding
image
Issue Date: 2013
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Приватне підприємство "Видавництво, Всеукраїнська громадська огранізація "Українська академія наук"
Citation: Куц Г. М. Ідентичність бренду : політико-регіональний вимір / Г. М. Куц // Гілея : науковий вісник : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, ВГО "Укр. акад. наук" ; редкол. : В. М. Вашкевич (голов. ред.) та ін. – Київ : [б. в.], 2013. – Вип. 73 (6). – С. 306–308.
Abstract: Розглянуто базові характеристики ідентічності бренду в політико-регіональному контексті. Зазначено, що формування бренду території сприяє суттєвому зміцненню регіональної ідентичності, відсуваючи різноманітні протиріччя між соціальними групами (релігійного чи національного тощо характеру) на задній план. Здійснено концептуальну демаркацію між поняттями іміджу та бренду: іміджеві харатеристики можуть змінюватися, тоді як радикальна зміна самого бренду здатна призводити до руйнування та зникнення бренду. Рассмотрены базовые характеристики идентичности бренда в политико-региональном контексте. Указанывается, что формирование бренда территории способствует существенному укреплению региональной идентичности, отодвигая разнообразные противоречия между социальными группами (религиозного или национального и тому подобного характера) на задний план. Осуществлена концептуальная демаркация между понятиями имиджа и бренда: имиджевые харатеристики могут меняться, тогда как радикальное изменение самого бренда способна приводить к разрушению и исчезновению бренда. Basic characteristics of brand identity are examined in the political and regional context. It is indicated that the formation of the territory brand contributes to a significant strengthening of regional identity, pushing the various contradictions between social groups (religious or national character, etc.) to the background. A conceptual demarcation between the concepts of an image and a brand is carried out: image characteristics may change, while the radical change of the brand (its identity) can lead to the destruction and disappearance of the brand.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2204
ISSN: 2076-1554
Appears in Collections:Кафедра політології, соціології і культурології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куц Г. М. Ідентічність бренду .pdf64.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.