Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2164
Title: Стереотипізація як домінуюча дискурсивна практика виборчого процесу в Україні
Other Titles: Стереотипизация как доминирующая дискурсивная практика избирательного процесса в Украине
Stereotyping as the dominant discursive practice of the electoral process in Ukraine
Authors: Куц, Г. М.
Куц, Г. Н.
Kuts, G. M.
Keywords: стереотип
міф
дискурс
стереотипізація
бренд
імідж
виборчий процес
стереотип
миф
дискурс
стереотипизация
бренд
имидж
избирательный процесс
stereotype
myth
discourse
stereotype creation
brand
image
elective process
Issue Date: 2013
Publisher: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень імені І. Ф. Кураса НАН України (ІПіЕНД)
Citation: Куц Г. М. Стереотипізація як домінуюча дискурсивна практика виборчого процесу в Україні / Г. М. Куц // Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень імені І. Ф. Кураса НАН України. – Київ : ІПіЕНД, 2013. – Вип. 6 (68). – С. 277–288.
Abstract: Стереотипізація розглядається як домінуюча дискурсивна практика. Базові принципи стереотипізації аналізуються на прикладі виборчого процесу в Україні. Репрезентовано зв’язок стереотипів, міфів та архетипів. Розглянуто базові характерис- тики ідентичності бренду в політологічному контексті. Здійснено концептуальну демаркацію між поняттями іміджу та бренду: іміджеві характеристики можуть змінюватися, тоді як радикальна зміна самого бренду (його ідентичності) здатна призводити до руйнування та зникнення бренду. Стереотипизация рассматривается как доминирующая дискурсивная практика. Базовые принципы стереотипизации анализируются на примере избирательного процесса в Украине. Представлено связь стереотипов, мифов и архетипов. Рассмотрены базовые характеристики идентичности бренда в политологическом контексте. Осуществлено концептуальную демаркацию между понятиями имиджа и бренда: имиджевые характеристики могут изменяться, тогда как радикальное изменение самого бренда (его идентичности) способно приводить к разрушению и исчезновению бренда. Stereotype creation is considered as a dominant discourse practice. Basic principles of stereotype creation are examined on a sample of elective process in Ukraine. The link between stereotypes, myths and archetypes was researched. Basic characteristics of brand identity are examined in the political context. A conceptual demarcation between the concepts of an image and a brand is carried out: image characteristics may change, while the radical change of the brand (its identity) can lead to the destruction and disappearance of the brand.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2164
Appears in Collections:Кафедра політології, соціології і культурології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.