Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/189
Title: РОДИНА І ШКОЛА: ПЕРСПЕКТИВИ ВЗАЄМОДІЇ У НОВИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТАХ
Authors: Сагуйченко, В. В.
Keywords: філософія освіти
школа
сім’я
взаємодія
соціум
культура
философия образования
школа
семья
взаимодействие
социум
культура
philosophy of education
school
family
interaction
society
culture
Issue Date: 2016
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Сагуйченко В. В. Родина і школа: перспективи взаємодії у нових соціокультурних контекстах / В. В. Сагуйченко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Култаєва М. Д. (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 46 (ч. 1). - С. 176-184.
Abstract: У статті визначено тенденції та перспективи розвитку діалогу родини і школи з врахуванням сучасних соціокультурних контекстів через систему післядипломної педагогічної освіти. Пропонується залучати філософію освіти як методологію педагогічного проектування співпраці школи і родини. В статье определены тенденции и перспективы развития диалога семьи и школы с учетом современных социокультурных контекстов через систему последипломного педагогического образования. Предлагается использовать философию образования как методологию педагогического проектирования сотрудничества школы и семьи. The article identifies the trends and prospects of development of the family dialogue, and the school with current socio-cultural context through the system of postgraduate education. It is proposed to use the philosophy of education as a pedagogical methodology for the design of the school and family cooperation.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/189
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сагуйченко.pdf350.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.