Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1848
Title: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ
Other Titles: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ИНТЕГРАЦИИ ИНФОРМАЦИОННЫХ И КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБУЧЕНИЕ
CURRENT ISSUES OF INTEGRATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN LEARNING
Authors: Прокопенко, А. І.
Олійник, Т. О.
Чеботова, Я. В.
Прокопенко, А. И.
Олейник, Т. А.
Чеботова, Я. В.
Prokopenko, А. I.
Oleinik, Т. O.
Chebotova, Ya. V.
Keywords: інформаційні технології
комунікаційні технології
навчальний процес
онлайн-університет
онлайн-підручник
електронні книги
информационные технологии
коммуникационные технологии
учебный процесс
онлайн-университет
онлайн-учебник
электронные книги
information technology
communication technology
studying proccess
online university
online tutorial
electronic books
Issue Date: 26-Nov-2013
Publisher: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН України та Міносвіти і науки України, Вид. дім «Академперіодика»
Citation: Прокопенко А. І. Актуальні питання інтеграції інформаційних та комунікаційних технологій у навчання / А. І. Прокопенко, Т. О. Олійник, Я. В. Чеботова // Нові інформаційні технології в освіті для всіх : безперервна освіта : зб. наук. пр. VIII міжнар. конф., Київ, 26–27 листоп. 2013 р. / Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технол. та систем НАН України. – Київ : Академперіодика, 2013. – С. 249–256.
Abstract: У статті розглянуто ролі основних онлайн освітніх ресурсів у досягненні якісної освіти вчителів. В статье рассмотрены роли основных онлайн образовательных ресурсов в достижении качественного образования учителей. The article describes the roles of the main types of inform ation and communication technologies to achieve quality teachers' education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1848
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.