Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1846
Title: ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НЕФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В ЧЕСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ
Other Titles: ПРИЗНАНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ НЕФОРМАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ КАК ОСНОВА РАЗВИТИЯ НЕПРЕРЫВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ЧЕХИИ
RECOGNIZING THE RESULTS OF INFORMAL LEARNING AS A BASIS FOR THE DEVELOPMENT OF INDEPENDENT EDUCATION IN THE CZECH REPUBLIC
Authors: Боярська-Хоменко, А. В.
Боярская-Хоменко, А. В.
Boiarska-Khomenko, A. V.
Keywords: освіта дорослих
безперевна освіта
формальна освіта дорослих
неформальна освіта дорослих
інформальна освіта дорослих
образование взрослых
непрерывное образование
формальное образование взрослых
неформальное образование взрослых
информальное образование взрослых
adult learning
life-long education
formal education
non-formal education
in-formal adult education
Issue Date: Nov-2018
Publisher: Донбаська державна машинобудівна академія (ДДМА)
Citation: Боярська-Хоменко А. В. Визнання результатів неформального навчання як основа розвитку безперервної освіти в Чеській Республіці / А. В. Боярська-Хоменко // Сучасна освіта – доступність, якість, визнання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-метод. конф., Краматорськ, 14–15 листоп. 2018 р. / Донбаська держ. машинобуд. акад. ; під заг. ред. С. В. Ковалевського. – Краматорськ : ДДМА, 2018. – С. 37–40.
Abstract: На підставі аналізу Закону Чеської Республіки «Про перевірку та визнання результатів подальшої освіти» у статті висвітлено умови оцінювання професійної компетентності та отримання свідоцтва про професійну кваліфікацію, здобуту на основі неформального та інформального навчання. Розкрито основні аспекти проведення іспитів та процедури сертифікації у разі успішного їх складання. Систематизовано завдання і повноваження державних органів (Міністерство освіти, молоді та спорту, Ліцензійні органи, консультативна Рада) у процесі визнання неформальної освіти. На основании анализа Закона Чешской Республики «О проверке и признании результатов дальнейшего образования» в статье освещены условия оценивания профессиональной компетентности и получение свидетельства о профессиональной квалификации, полученную на основе неформального и информального обучения. Раскрыты основные аспекты проведения экзаменов и процедуры сертификации в случае успешного их составления. Систематизированы задачи и полномочия государственных органов (Министерство образования, молодежи и спорта, Лицензионные органы, консультативный Совет) в процессе признания неформального образования. In article the conditions for assessing professional competence and obtaining a certificate of professional qualifications were highlighted on the basis of an analysis of the Law of the Czech Republic "On the verification and recognition of the results of further education", The which was acquired on the basis of informal and informal education. Main aspects of conducting the examinations and certification procedures in case of their successful completion were disclosed. The tasks and powers of state bodies (Ministry of Education, Youth and Sports, Licensing Bodies, Advisory Board) in the process of recognition of non-formal education were systematized.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1846
ISBN: 978-966-379-861-5
Appears in Collections:Кафедра історії педагогіки і порівняльної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.