Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1813
Title: ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ СТУДЕНТІВ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Other Titles: ОПЫТ ПРОВЕДЕНИЯ УЧЕБНЫХ КОНСУЛЬТАЦИЙ СТУДЕНТОВ ОТЕЧЕСТВЕННЫХ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
EXPERIENCE OF TRAINING STUDENTS 'CONSULTATIONS DOMESTIC HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
Authors: Тихонович, В. М.
Тихонович, В. Н.
Tykhonovych, V. M.
Keywords: консультація
порада
семінар
екзамен
установчо-консультативна лекція
консультация
совет
семинар
экзамен
учредительно-консультативная лекция
consultation
advice
seminar
examination
founding advisory lecture
Issue Date: 2015
Publisher: Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХНАДУ)
Citation: Тихонович В. М. Досвід проведення навчальних консультацій студентів вітчизняних вищих навчальних закладів (70–90-ті рр. ХХ ст.) / В. М. Тихонович // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. / Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; за заг. ред. А. В. Троцко. – Харків : ХНАДУ, 2015. – Вип. 37. – С. 135–144.
Abstract: У статті висвітлюються питання організації консультацій студентів вітчизняних вищих навчальних закладів (70-ті –90-ті роки ХХст.). Розглянуто класифікації консультацій визначеного періоду і подано їх характеристику. Увагу приділено практиці проведення установчих консультацій, організовуваних перед початком своєрідних форм занять (наприклад, виробничою практикою), поточних що проводилися протягом семестру та підсумкових, застосовуваних перед заліками та екзаменами. Розкрито особливості проведення консультацій групових та індивідуальних ; обов’язкових (для всіх студентів) і добровільних (для бажаючих); консультацій-роз’яснень, консультацій-обговорень, консультацій-порад, комбінованих (змішаних) консультацій. Висвітлено практику використання консультацій, що проводилися як перед звичайними семінарами, так і перед семінарами, організованими за методом малих груп; при застосуванні комплексних завдань на курсове проектування та ін. Розглянуто причини невідвідування студентами консультацій і шляхи їх подолання ; рекомендації та вимоги щодо проведення консультацій, розроблені науковцями і викладачами-практиками другої половини ХХ ст. В статье освещаются вопросы организации консультаций студентов отечественных высших учебных заведений (70-е -90-е годы ХХ в.). Рассмотрены классификации консультаций определенного периода и представлено их характеристику. Внимание уделено практике проведения учредительных консультаций, организуемых перед началом своеобразных форм занятий (например, производственной практикой), текущих проводившихся в течение семестра и итоговых, применяемых перед зачетами и экзаменами. Раскрыты особенности проведения консультаций группових та индивидуальных; обязательных (для всех студентов) и добровольных (для желающих) консультаций-разъяснений, консультаций-обсуждений, консультаций-советов, комбинированных (смешанных) консультаций. Освещена практика использования консультаций, проводившихся как перед обычными семинарами, так и перед семинарами, организованными по методу малых групп ; при применении комплексных задач на курсовое проектирование и др. Рассмотрены причины непосещения студентами консультаций и пути их преодоления; рекомендации и требования о проведении консультаций, разработанные учеными и преподавателями-практиками второй половины ХХ в. The article deals with the organization of consultations students of higher educational institutions (70 the–90 the years of the twentieth century). Classifications of a certain period of consultation and presents their characteristics. The attention is given to the practice of consultations organized before the beginning of original forms of study (for example, industrial practice), flowing, spend during a semester and total, applied before offsets and examinations. The features of the consultation and individual groups; obligatory (for all students) and voluntary (for those interested); consultations – explanation, consultations, discussions, the consultations – councils, the combined (mixed) consultations. Highlighted the practice of using consultations spent both before usual seminars and seminars organized by the method of a small groups; at application of complex tasks for course designing, etc. The reasons for non-attendance students advice and ways to overcome them ; recommendations and requirements for consultation, developed by scientists and teachers practices the of the second half of the twentieth century.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1813
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тихонович В. М. .pdf384.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.