Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1784
Title: Формування педагогічного мислення майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін як психолого-педагогічна проблема
Other Titles: Формирование педагогического мышления будущих учителей обществоведческих дисциплин как психолого-педагогическая проблема
Formation of pedagogical thinking of future teachers of social science disciplines as a psychological and pedagogical problem
Authors: Перепилиця, Г. А.
Перепелица, Г. А.
Perepelitsa, G. A.
Keywords: мислення
педагогічне мислення
компетенція
суспільствознавство
аспірантські роботи
мышление
педагогическое мышление
компетенция
обществоведение
аспирантские работы
thinking
pedagogical thinking
competence
social sciences
postgraduate work
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Citation: Перепилиця Г. А. Формування педагогічного мислення майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Перепилиця // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 172–174.
Abstract: У роботі розглянуто проблему формування педагогічного мислення майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін як психолого-педагогічну проблему : розкрито суть педагогічного мислення як професійної компетентності педагога. Визначено основні якості вчителя суспільствознавчих дисциплін та проблеми суспільства. В работе рассмотрена проблема формирования педагогического мышления будущих учителей обществоведческих дисциплин как психолого-педагогическую проблему : раскрыта суть педагогического мышления как профессиональной компетентности педагога. Определены основные качества учителя обществоведческих дисциплин и проблемы общества. The problem of formation of pedagogical thinking of future teachers of social sciences disciplines is considered in the paper. Psychological-pedagogical problem : the essence of pedagogical thinking as the professional competence of the teacher is revealed. The basic qualities of teachers of social sciences disciplines and problems of society are determined.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1784
Appears in Collections:Кафедра історії педагогіки і порівняльної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перепелиця Г. А. .pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.