Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1783
Title: Особливості проходження педагогічної практики студентів факультету початкового навчання
Other Titles: Особенности прохождения педагогической практики студентов факультета начального обучения
Features of the pedagogical practice of students of the elementary education faculty
Authors: Небитова, І. А.
Nebytova, І.
Keywords: педагогічна практика
особливості
початкове навчання
студенти
професійна діяльність
навчальна робота
аспірантські роботи
педагогическая практика
особенности
начальное обучение
студенты
профессиональная деятельность
учебная работа
аспирантские работы
pedagogical practice
features
elementary education
students
professional activity
educational work
post-graduate work
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Citation: Небитова І. А. Особливості проходження педагогічної практики студентів факультету початкового навчання / І. А. Небитова // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 161–163.
Abstract: У тезах розглянуто особливості проходження педагогічної практики студентів факультету початкового навчання. На основі аналізу напрацювань відомих науковців визначено сутність педагогічної практики. Зазначено та проаналізовано види педагогічної практики студентів факультету початкового навчання. В тезисах рассмотрены особенности прохождения педагогической практики студентов факультета начального обучения. На основе анализа наработок известных ученых определена сущность педагогической практики. Указаны и проанализированы виды педагогической практики студентов факультета начального обучения. The thesis addresses the peculiarities of passing the pedagogical practice of students at the Faculty of Elementary Education. Based on the analysis of the work of famous scientists, the essence of pedagogical practice is determined. Тhe kinds of pedagogical practice of students of faculty of elementary education are specified and analyzed. .
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1783
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Небитова І. А. .pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.