Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1736
Title: Організація інтегрованого навчання з музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема
Other Titles: Организация интегрированного обучения по музыкальному искусству как психолого-педагогическая проблема
Organization of integrated education in the art of music psychological and pedagogical problem
Authors: Жуков, В. П.
Zhukov, V. P.
Keywords: інтегративний підхід
інтегроване навчання
дидактична інтеграція
міжпредметні зв’язки
музичне мистецтво
учні
основна школа
аспірантські роботи
интегративный подход
интегрированное обучение
дидактическая интеграция
межпредметные связи
музыкальное искусство
ученики
основная школа
аспирантские работы
integrative approach
integrated learning
didactic integration
interpersonal relations
musical art
students
elementary school
post-graduate works
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Citation: Жуков В. П. Організація інтегрованого навчання з музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / В. П. Жуков // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 101–104.
Abstract: У тезах висвітлено проблему підвищення ефективності навчання музичному мистецтву учнів основної школи на засадах дидактичної інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу. Розкрито суть інтегрованого навчання, дидактичної інтеграції. Проаналізовано співвідношення понять «інтегроване навчання» та «міжпредметні зв’язки». Виявлено особливості організації інтегрованого навчання музичному мистецтву як виду діяльності, який передбачає не тільки комплексний вплив різних видів мистецтв, але й взаємодію структурних елементів художньо-естетичних дисциплін (мети, змісту, форм, методів та засобів навчання). В тезисах освещена проблема повышения эффективности обучения музыкальному искусству учащихся основной школы на основе дидактической интеграции дисциплин художественно-эстетического цикла. Раскрыта суть интегрированного обучения, дидактической интеграции. Проанализировано соотношение понятий «интегрированное обучение» и «межпредметные связи». Выявлены особенности организации интегрированного обучения музыкальному искусству как вида деятельности, который предусматривает не только комплексное воздействие различных видов искусств, но и взаимодействие структурных элементов художественно-эстетических дисциплин (цели, содержания, форм, методов и средств обучения). The article is dedicated to the problem of improving the efficiency of secondary school pupils’ training the musical art on the basis of didactic integration of the disciplines of artistic and aesthetic cycle. The essence of integrated training and didactic integration has been defined. The correlation of the concepts «integrated training» and «interdisciplinary communication» has been analyzed. The peculiarities of the organization of integrated training the musical art as a kind of activity, that denotes the combined influence of different kinds of art and interaction of the structural elements of artistic and aesthetic disciplines (goals, content, forms, methods and means of education), have been revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1736
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жуков В. П. .pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.