Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1697
Title: Розвиток педагогічної науки в Україні (20-ті – перша половина 30-х р.р. ХХ ст.)
Other Titles: Развитие педагогической науки в Украине (20-е – первая половина 30-х гг. ХХ в.)
The development of pedagogical science in Ukraine (20th-first half of the 30's of the 20th century)
Authors: Штефан, Л. А.
Shtefan, L. A.
Keywords: наука
закономірності
принципи
методологія
мета
завдання
наука
закономерности
принципы
методология
цель
задание
science
regularities
principles
methodology
purpose
objectives
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Citation: Штефан Л. А. Розвиток педагогічної науки в Україні (20-ті – перша половина 30-х р.р. ХХ ст.) / Л. А. Штефан // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 29–32.
Abstract: У тезах аналізуються питання розвитку педагогіки як науки в 20-ті – першій половині 30-х рр. ХХ століття. Особлива увага приділяється з’ясуванню зв’язків педагогіки з такими науками, як філософія, соціологія, педологія, психологія, соціологія ; характеристиці провідних наукових категорій – мета, завдання, закономірності, принципи, методи наукового пізнання ; внеску науковців досліджуваного періоду в розвиток педагогіки як науки. В тезисах анализируются вопросы развития педагогики как науки в 20-е - первой половине 30-х гг. ХХ века. Особое внимание уделяется выяснению связей педагогики с такими науками, как философия, социология, педология, психология, социология; характеристике ведущих научных категорий - цель, задачи, закономерности, принципы, методы научного познания ; взноса ученых исследуемого периода в развитие педагогики как науки. The paper depicts the issues of development of Pedagogy as a science in the 1920s – the first half of the 1930s. Particular attention is paid to the connection of Pedagogy with such sciences as Philosophy, Sociology, Pedology, Psychology. Besides, the main research cate gories like the purpose, objectives, regularities, principles, the research methodology have been thoroughly characterized. The contribution of the researched period scientists’ to the development of Pedagogy as a science has also been analyzed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1697
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Штефан Л. А. .pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.