Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1646
Title: Компетентнісний підхід у формуванні світогляду старшокласників в умовах сучасної української школи
Other Titles: Компетентностный подход в формировании мировоззрения старшеклассников в условиях современной украинской школы
Competency approach in formation of world outlook of high school students in conditions of modern Ukrainian school
Authors: Прокопенко, І. Ф.
Prokopenko, I. F.
Keywords: компетентнісний підхід
світогляд
старшокласники
сучасні українські школи
освіта
учителя
компетентностный подход
мировоззрение
старшеклассники
современные украинские школы
образование
учителі
competence approach
world outlook
high school students
modern Ukrainian schools
education
teachers
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Прокопенко І. Ф. Компетентнісний підхід у формуванні світогляду старшокласників в умовах сучасної української школи / І. Ф. Прокопенко // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнарод. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т имени Г. С. Сковороди ; [редкол. : А. О. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2017. – С. 3–5.
Abstract: В данній статті розглянуто компетентнісний підхід у формуванні світогляду старшокласників в умовах сучасної української школи. В данной статье рассмотрен компетентностный подход в формировании мировоззрения старшеклассников в условиях современной украинской школы. In this article, the competence approach in the formation of the world outlook of senior pupils in the conditions of the modern Ukrainian school is considered.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1646
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку
Наукові публікації І. Ф. Прокопенко

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прокопенко І. Ф. .pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.