Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/162
Назва: ФРАНЦУЗСКАЯ ШКОЛА ДИСКУРСА И ТЕОРИЯ МЕНТАЛЬНЫХ ПРОСТРАНСТВ
Автори: Минкин, Л. М.
Ключові слова: ментальный кинетизм
ментальные пространства
дискурс
мышление
французский язык
ментальний кінетизм
ментальні простори
мислення
французька мова
mental cinetisme
mental spaces
discourse
thought
French language
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНУ ім. В. Н. Каразіна
Бібліографічний опис: Минкин Л. М. Французская школа дискурса и теория ментальных пространств / Л. М. Минкин // Каразінські читання : Людина. Мова. Комунікація. 2016-й – рік англійської мови : тези доп. XV наук. конф. з міжнар. участю. – Xарків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. – С. 119–121.
Короткий огляд (реферат): В работе уделено особенное внимание теории ментального кинетизма Г. Гийома, которая при описании речевой деятельности учитывает 3 компонента : мыслительные операции, язык и речь. Автор констатирует, что при переходе языка в речь происходит сознательная и несознательная ментальная активность, которая вынуждает в пределах работы раскрыть проблему ментальных пространств. Подводя итоги, автор объясняет, что разработчики теории ментальных пространств сводят лингвистическую действительность к дискурсу, что считается неверным. У роботі автор приділяє особливу увагу теорії ментального кінетизму Г. Гійома, яка при описі мовленнєвої діяльності враховує 3 компоненти : мислення, мова та мовлення. Автор констатує, що при переході мови у мовлення має місце свідома та несвідома ментальна активність, що змушує в межах роботи розкрити проблему ментальних просторів. Підсумовуючи, автор пояснює, що розробники теорії ментальних просторів прирівнюють лінгвістичну дійсність до дискурсу, що не вважається вірним. In the work the author pays a special attention to the theory of the mental cinetisme of G. Guillaume that describing a speech activity includes 3 components: thought, language and speech. The author states that while passing language into speech take place conscious and non-conscious mental activities that make expose the problem of mental spaces within this framework. To sum up, the author explains that the authors of the theory of mental spaces reduce linguistic reality to discourse that is considered not to be right.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/162
Розташовується у зібраннях:Кафедра романської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Минкин Л. М. Французская школа.doc44 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.