Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/154
Title: Концепція «кокоро» в спартанських освітньо-виховних умовах Японії
Authors: Князь, Г. О.
Keywords: концепція
кокоро
елементи
формування особистості
японська школа
концепция
кокоро
элементы
формирование личности
японская школа
concept
kokoro
elements
identity formation
Japanese school
Issue Date: 2016
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Князь, Г. О. Концепція "кокоро" в спартанських освітньо-виховних умовах Японії / Г. О. Князь // Сучасні тенденції сходознавства : зб. наук. пр. за матеріалами ХІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 22—23 квіт. 2016 р. / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: О. І. Артюх, І. А. Бикова, Л. М. Ямпольська]. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 82—83.
Abstract: В доповіді йде мова про японську школу, що відрізняється суровими умовами навчання. Проте в системі японської освіти є унікальна складова концепція всього освітнього процесу – «кокоро» – яка зберігає суспільну ціннісну орієнтацію на формування особистості з гуманним світобаченням. В докладе речь идет о японской школе , которая характеризуется суровыми условиями обучения. Однако в системе японского образования есть уникальная составляющая концепция всего образовательного процесса – «кокоро» – которая сохраняет общественную ценностную ориентацию на формирование личности с гуманным мировоззрением.The report deals with the phenomenon of a Japanese school that is characterized by its strict educational conditionals. However, there is a unique concept of the whole educational process in the system of Japanese education – “kokoro” – it maintains public value focus on identity formation with humane world outlook.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/154
Appears in Collections:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Князь Г. О..doc2.7 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.