Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1486
Title: Навчання іноземних мов молодших школярів : варіативність організаційних форм
Other Titles: Обучение иностранным языкам младших школьников : вариативность организационных форм
Teaching foreign languages to junior schoolchildren : the variability of organizational forms
Authors: Костикова, И. И.
Казачинер, Е. С.
Костікова, І. І.
Казачінер, О. С.
Kostikova, I. l.
Kazachiner, O. S.
Keywords: організаційні форми навчання
варіативність
іншомовна компетентність
технологія
навчання іноземних мов
молодші школярі
организационные формы обучения
вариативность
иноязычная компетентность
технология
обучение иностранным языкам
младшие школьники
organizational forms of teaching
variability
foreign language competence
teaching foreign languages
technology
junior schoolchildren
Issue Date: 20-May-2014
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Ін-т педагогіки та психології, вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс»
Citation: Костікова І. І. Навчання іноземних мов молодших школярів : варіативність організаційних форм : монографія / І. І. Костікова, О. С. Казачінер ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, Ін-т пед. та психології. – Харків : Щедра садиба плюс, 2014. – 228 с.
Abstract: У роботі уточнено сутність понять: «форми організації навчання», «організаційні форми навчання», «принцип варіативності», «іншомовна компетентність»; проаналізовано підходи вчених до класифікації організаційних форм навчання, визначено їх функцій у навчальному процесі, критерії їх ефективного вибору та поєднання. Теоретично обґрунтовано технологію варіативного використання організаційних форм навчання іноземних мов молодших школярів: визначено компоненти іншомовної компетентності, а також етапи, критерії, показники, рівні сформованості компонентів технології. В основу практичної частини покладено засади формування іншомовної компетентності молодших школярів, коли учитель може обирати найбільш ефективні організаційні форми навчання та їх відповідні варіативні з'єднання як на уроках, так і в позаурочній діяльності. В работе уточнена суть понятий «организационные формы обучения», «принцип вариативности», «иноязычная компетентность»; проанализированы подходы к классификации организационных форм обучения; охарактеризованы особенности реализации принципа вариативности в использовании организационных форм обучения; теоретически разработана эффективность технологии вариативного использования организационных форм обучения иностранным языкам младших школьников. В создание практической части положены основы формирования иноязычной компетентности младших школьников, когда учитель может выбирать наиболее эффективные организационные формы обучения и их соответствующие вариативные сочетания как на уроках, так и во внеурочной деятельности. In the work the essence of concepts: «forms of studying organization», «organizational forms of teaching», «principle of variability», «foreign language competence» is specified; the approaches of scientists to classification the organizational forms of teaching, to the determination of their functions in the educational process, the criteria of their effective choice and combination were analysed. The technology of the variable using the organizational forms of teaching foreign languages in primary school was grounded: certainly the components of foreign competence, and also stages, criteria, indexes, the levels of forming the components of technology were singled out. In the practical chapter the means that a teacher should choose among the most effective organizational forms of teaching and their variative combinations both at the lessons and out-of-class activity are shown.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1486
ISBN: 978-617-7188-70-3
Appears in Collections:Кафедра теорії і практики англійської мови



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.