Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1433
Title: ОСНОВНІ ШЛЯХИ СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ (на прикладі економічного факультету ХНПУ імені Г. С. Сковороди)
Other Titles: ОСНОВНЫЕ ПУТИ СОЗДАНИЯ УСЛОВИЙ ДЛЯ САМОРЕАЛИЗАЦИИ БУДУЩИХ ЭКОНОМИСТОВ (на примере экономического факультета ХНПУ имени Г. С. Сковороды)
THE MAIN WAYS OF CREATION OF CONDITIONS FOR SELF-REALIZATION OF FUTURE ECONOMISTS (on an example of economic faculty of KhNPU named after G. S. Skovoroda)
Authors: Гайдученко, Ю. О.
Гайдученко, Ю. А.
Gajduchenko, Yu. A.
Keywords: економіка
майбутні економісти
творча самореалізація
аспірантські роботи
экономика
будущие экономисты
творческая самореализация
аспирантские работы
economy
future economists
creative self-realization
postgraduate work
Issue Date: 15-May-2015
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Гайдученко Ю. О. Основні шляхи створення умов для самореалізації майбутніх економістів (на прикладі економічного факультету ХНПУ імені Г. С. Сковороди) / Ю. О. Гайдученко // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. V Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 170-річчю з дня народж. І. І. Мечникова / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 188–192.
Abstract: У статті автор приводить доведення, що процес творчої самореалізації майбутніх економістів є однією з найважливіших проблем педагогічної науки і розкриває основні шляхи створення умов для творчої самореалізації студентів-економістів у навчальній, науковій та позааудиторній роботі. В статье автор приводит доказательства, что процесс творческой самореализации будущих экономистов является одной из важнейших проблем педагогической науки и раскрывает основные пути создания условий для творческой самореализации студентов-экономистов в учебной, научной и внеаудиторной работе. In the article the author gives evidence that the process of creative self-realization of future economists is one of the most important problems of pedagogical science and reveals the main ways of creating conditions for creative self-realization of students-economists in educational, scientific and extracurricular work.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1433
Appears in Collections:Кафедра педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.