Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1424
Title: ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ І. МЕЧНИКОВА
Other Titles: ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ВЗГЛЯДЫ И. МЕЧНИКОВА
PEDAGOGICAL VIEWS I. MECHNIKOVA
Authors: Бойчук, Ю. Д.
Зуб, О. В.
Галій, А. І.
Бородіна, О. С.
Keywords: педагогічні погляди
педагог-новатор
Мечников І. І.
педагогические взляды
педагог-новатор
Мечников И. И.
pedagogical views
pedagogue-innovator
Mechnikov I. I.
Issue Date: 15-May-2015
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Педагогічні погляди І. Мечникова / Ю. Д. Бойчук, О. В. Зуб, А. І. Галій, О. С. Бородіна // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. V Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 170-річчю з дня народж. І. І. Мечникова / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 16–20.
Abstract: І. Мечников був одним з видатних учених-педагогів кінця XIX початку XX ст., що присвятили своє життя науці і вищій школі. Він намагався вибудувати свою педагогічну теорію на підставі свого світогляду. Тому для збагачення історії педагогіки і філософсько-педагогічних надбань кінця XIX - початку XX ст. необхідно дослідити та проаналізувати з сучасної точки зору його спадщину, виявити її педагогічний потенціал, такий необхідний для оновлення та розвитку вітчизняної системи вищої освіти. И. Мечников был одним из выдающихся ученых-педагогов конца XIX начала XX в., который посвятил свою жизнь науке и высшей школе. Он пытался выстроить свою педагогическую теорию на основании своего мировоззрения. Поэтому для обогащения истории педагогики и философско-педагогических достижений конца XIX - начала XX в. необходимо исследовать и проанализировать с современной точки зрения его наследство, выявить ее педагогический потенциал, столь необходимый для обновления и развития отечественной системы высшего образования. I. Mechnikov was one of the outstanding scientists and educators of the late nineteenth and early twentieth centuries, who devoted his life to science and higher education. He tried to build his pedagogical theory on the basis of his worldview. Therefore, to enrich the history of pedagogy and philosophical and pedagogical achievements of the late XIX - early XX century. it is necessary to study and analyze from the modern point of view his inheritance, to reveal its pedagogical potential, so necessary for the renewal and development of the domestic system of higher education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1424
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.