Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1334
Title: Підготовка студентів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання дітей з розладами спектра аутизму
Other Titles: Подготовка студентов к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного обучения детей с расстройствами спектра аутизма
Preparation of students for professional work in conditions of inclusive education of children with autism spectrum disorders
Authors: Бойчук, Ю. Д.
Іонова, О. М.
Потамошнєва, О. М.
Кукуруза, Г. В.
Олійник, Т. О.
Бойчук, Ю. Д.
Ионова, Е. Н.
Потамошнева, Е. Н.
Кукуруза, А. В.
Олейник, Т. А.
Boychuk, Yu. D.
Ionova, O. M.
Potamoshneva, O. M.
Kukuruza, G. V.
Oliynyk, T. O.
Keywords: підготовка студентів
професійна діяльність
інклюзивне навчання
діти
розлади спектра аутизму
здібності до навчання
подготовка студентов
профессиональная деятельность
инклюзивное обучение
дети
расстройства спектра аутизма
способности к обучению
preparation of students
professional activities
inclusive education
children
autism spectrum disorders
learning abilities
Issue Date: 2016
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Підготовка студентів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання дітей з розладами спектра аутизму / Ю. Д. Бойчук, О. М. Іонова, О. М. Потамошнєва, Г. В. Кукуруза, Т. О. Олійник // Педагогіка здоров'я : зб. наук. пр. VI Всеукр. наук.-практ. конф. / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 612–615.
Abstract: У статті розглядається проблема підготовки майбутніх педагогів до умов інклюзивної освіти з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку, зокрема з дітьми, які мають розлади спектра аутизму (РСА). В статье рассматривается проблема подготовки будущих педагогов в условиях инклюзивного образования с детьми, имеющими особенности психофизического развития, в частности с детьми, которые имеют расстройства спектра аутизма (РСА). The article deals with the problem of preparing future educators in conditions of inclusive education with children who have peculiarities of psychophysical development, in particular with children who have autism spectrum disorders.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1334
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.