Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1256
Title: Методичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху
Other Titles: Методические рекомендации по использованию лицевых, артикуляционных, дыхательных упражнений и развития мелкой моторики у детей с недостатками слуха
Methodical recommendations on the use of facial, articulatory, respiratory exercises and the development of fine motor skills in children with hearing impairments
Authors: Васильєва, К. І.
Козачек, Н. О.
Васильева, Е. И.
Козачек, Н. А.
Vasilyeva, E. I.
Kozachek, N. A.
Keywords: інклюзивна освіта
сурдопедагогіка
дактильна мова
жестова мова
глухі люди
инклюзивное образование
сурдопедагогика
дактильная речь
жестовая речь
глухие люди
inclusive education
audiopedia
dactyl speech
gesture speech
deaf people
Issue Date: 11-Jun-2009
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ПП «Євромедія»
Citation: Методичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; уклад.: К. І. Васильєва, Н. О. Козачек. – Харків : ХНПУ, 2009. – 32 с.
Abstract: «Методичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху» призначені для проведення практичних занять зі студентами за спеціалізацією «сурдопедагогіка». Методичні рекомендації можуть використовуватися сурдопедагогами спеціальних дошкільних закладів; вчителями початкових класів шкіл для дітей з вадами слуху; батьками, які мають дітей з порушеним слухом, працівниками сурдологічних центрів. «Методические рекомендации по использованию лицевых, артикуляционных, дыхательных упражнений и развития мелкой моторики у детей с нарушениями слуха» предназначены для проведения практических занятий со студентами по специальности «сурдопедагогика». Методические рекомендации могут использоваться сурдопедагоги специальных дошкольных учреждений; учителями начальных классов школ для детей с недостатками слуха родителями, имеющих детей с нарушенным слухом, работниками сурдологических центров. "Methodical recommendations on the use of facial, articulatory, respiratory exercises and the development of fine motor skills in children with hearing impairments" are designed for practical classes with students in the specialty of "surdopedagogics". Methodical recommendations may be used by the faculty of the special preschool institutions; teachers of primary school classes for children with hearing impairments by parents with children with hearing impairment, and workers in the auditory centers.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1256
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.