Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1212
Title: ДО ПРОБЛЕМИ ВТІЛЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ ВОКАЛЬНОГО ТВОРУ ЗАСОБАМИ СЦЕНІЧНОЇ ВИРАЗНОСТІ (В КОНТЕКСТІ ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА)
Other Titles: К ПРОБЛЕМЕ ВОПЛОЩЕНИЯ ХУДОЖЕСТВЕННОГО ОБРАЗА ВОКАЛЬНОГО ПРОИЗВЕДЕНИЯ СРЕДСТВАМИ СЦЕНИЧЕСКОЙ ВЫРАЗИТЕЛЬНОСТИ (В КОНТЕКСТЕ ИСПОЛНИТЕЛЬСКОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МУЗЫКАЛЬНОГО ИСКУССТВА)
TO THE PROBLEM OF THE EMBODIMENT OF THE ARTISTIC IMAGE VOCAL PIECES BY MEANS OF STAGE EXPRESSIVENESS (IN THE CONTEXT OF PERFORMANCE TRAINING FUTURE TEACHERS OF MUSICAL ART)
Authors: Ткаченко, М. О.
Ткаченко, М. А.
Tkachenko, M. О.
Keywords: художній образ
засоби сценічної виразності
вокальний твір
вчителі музичного мистецтва
виконавська підготовка
художественный образ
средства сценической выразительности
вокальное произведение
учителя музыкального искусства
исполнительская подготовка
artistic image
means of stage expression
vocal work
music teachers
performing training
Issue Date: 27-Feb-2017
Publisher: Херсонський державний університет (ХДУ), Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Ткаченко М. О. До проблеми втілення художнього образу вокального твору засобами сценічної виразності (в контексті виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва) / М. О. Ткаченко // Педагогічні науки : зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т ; [редкол. : Федяєва В. Л. (голов. ред.) та ін.]. – Херсон : Гельветика, 2017. – Вип. LXXV, т. 2. – С. 192–195.
Abstract: У статті йдеться про одну з засадничих проблем виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва – втілення художнього образу твору. Розглядається феномен художнього образу згідно філософських, мистецтвознавчих, театральних та педагогічних положень. Відзначається, що доволі важливим в процесі роботи над втілення художнього образу вокального твору є володіння майбутніми вчителями-співаками засобами сценічної виразності. Виокремлено та розглянуто такі засоби, як пластико-мімічна виразність, костюм, грим та зачіска. В статье идет речь об одной из основополагающих проблем исполнительской подготовки будущего учителя музыкального искусства – воплощения художественного образа произведения. Рассматривается феномен художественного образа согласно философских, искусствоведческих, театральных и педагогических положений. Отмечается, что достаточно важным в процессе работы сверх воплощения художественного образа вокального произведения есть обладание будущими учителями-певцами средствами сценической выразительности. Выделено и детально рассматриваются такие средства, как пластико-мимическая выразительность, костюм, грим и прическа. The article deals with the fundamental problem of executive training future teachers of music – the embodiment of the artistic image of the work. The phenomenon of image is examined in obedience to philosophical, artistic, theatrical and pedagogical positions. It is noted that quite important in the process of implementation of the artistic image of the vocal work is ownership of future teachers, singers stage means of expression. More deals tools such as plastics, mimic expression, costume, make-up and hairstyle.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1212
ISSN: 2413-1865
Appears in Collections:Кафедра вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткаченко М.О. До проблеми втілення худ.pdf490.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.