Формування контрольно-оцінної компетенції магістрів у педагогічних вищих навчальних закладах
Завантаження...
Дата
2016-11-11
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Анотація
Професійно-педагогічна складова підготовки фахівців в умовах магістратури ВНЗ дістає значної ефективності за умов компетентнісного підходу у загальній та професійній освіті, що є надзвичайно актуальним в умовах розвитку сучасного суспільства. Профессионально-педагогическая составляющая подготовки специалистов в условиях магистратуры вузов достигает значительной эффективности в условиях компетентностного подхода в общем и профессиональном образовании, что является чрезвычайно актуальным в условиях развития современного общества. The professional-pedagogical component of the training of specialists in the conditions of the magistracy of higher educational institutions achieves considerable effectiveness in the conditions of a competence approach in general and vocational education, which is extremely relevant in the conditions of the development of modern society.
Опис
Ключові слова
компетентність, контрольно-оцінна компетенція, критерії оцінювання, магістри, компетентность, контрольно-оценочная компетенция, критерии оценки, магистры, competence, monitoring and evaluation competence, criteria for evaluation, masters
Цитування
Масюк О. М. Формування контрольно-оцінної компетенції магістрів у педагогічних вищих навчальних закладах / О. М. Масюк // Методологія сучасних наукових досліджень : зб. наук. пр. за результатами XIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 10-11 листоп. 2016 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : Андрущенко О. А. (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 84–86.