Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1146
Title: Дослідження підходів до визначення поняття «змішане навчання» в ВНЗ
Other Titles: Исследование подходов к определению понятия «смешанное обучение» в вузах
Study of approaches to the definition of the concept of "mixed education" in universities
Authors: Моторіна, В. Г.
Михайленко, І. В.
Моторина, В. Г.
Михайленко, И. В.
Motorina, V. G.
Mihailenko, I. V.
Keywords: вища освіта
інформаційно-комунікативні технології
дистанційне навчання
змішане навчання
навчальний процес
модель змішаного навчання
высшее образование
информационно-коммуникативные технологии
дистанционное обучение
смешанное обучение
учебный процесс
модель смешанного обучения
higher education
information and communication technologies
distance learning
blended learning
education process
blended learning model
Issue Date: 23-Jun-2015
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди (ПХДПУ)
Citation: Моторіна В. Г. Дослідження підходів до визначення поняття «змішане навчання» в ВНЗ / В. Г. Моторіна, І. В. Михайленко // Теоретичні та прикладні аспекти формування компетентності майбутніх фахівців у контексті їхнього професійного розвитку : зб. наук. пр. молод. учених та студ. / Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: Доброскок І. І. (наук. ред.) та ін.]. – Переяслав-Хмельницький : ПХДПУ, 2015. – С. 9–19.
Abstract: У статті проаналізовано сучасний стан вищої освіти, розглянуто термінологія змішаного навчання, різні підходи до визначення поняття «змішане навчання», наголошується на ролі ІКТ у інтеграції аудиторної та поза аудиторної роботи студентів, визначено переваги та недоліки змішаного навчання, сформульовано позитивні риси моделі змішаного навчання, вказуються напрями подальших досліджень. А статье проанализировано современное состояние высшего образования, рассмотрены терминология смешанного обучения, различные подходы к определению понятия «смешанное обучение», отмечается роль ИКТ в интеграции аудиторной и внеаудиторной работы студентов, определены преимущества и недостатки смешанного обучения, сформулированы положительные черты модели смешанного обучения, указываются направления дальнейших исследований. The article analyzes the current state of higher education, considered the terminology blended learning, different approaches to the definition of «blended learning», stressed the role of ICT in the integration of classroom and extracurricular work of students, identified advantages and disadvantages of Blended Learning, formulated positive features blended learning model, indicate directions for future research.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1146
Appears in Collections:Кафедра математики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.