Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1132
Title: МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ–МЕХАНІКІВ ЗА МОДЕЛЛЮ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Other Titles: МЕТОДИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ОБУЧЕНИЯ ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНЫХ УРАВНЕНИЙ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ–МЕХАНИКОВ ПО МОДЕЛИ СМЕШАННОГО ОБУЧЕНИЯ
METHODICAL SUPPORT OF TRAINING OF DIFFERENTIAL EQUATIONS OF FUTURE ENGINEERS-MECHANICS ON THE MODEL OF MIXED TRAINING
Authors: Моторіна, В. Г.
Михайленко, І. В.
Моторина, В. Г.
Михайленко, В. Г.
Motorina, V. G.
Mihailenko, I. V.
Keywords: математика
диференціальні рівняння
модель змішаного навчання
майбутні інженери-механіки
математика
дифференциальные уравнения
модель смешанного обучения
будущие инженеры-механики
mathematics
differential equations
mixed learning model
future mechanical engineers
Issue Date: 10-May-2016
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ФОП Іванченко І. С.
Citation: Моторіна В. Г. Методичне забезпечення навчання диференціальних рівнянь майбутніх інженерів-механіків за моделлю змішаного навчання : навч. посіб. для викл. та магістрантів вищ. техн. навч. закл. / В. Г. Моторіна, І. В. Михайленко ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2016. – 76 с.
Abstract: Посібник містить матеріал для організації методичного забезпечення навчання диференціальних рівнянь за моделлю змішаного навчання в вищих технічних навчальних закладах згідно вимог кредитно-трансферної системи навчання. У посібнику подано спеціальні математичні компетентності в контексті диференціальних рівнянь, структури моделей студента, викладача та змістового модуля «Диференціальні рівняння». Представлено структури основних підручників, виокремлено внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки диференціальних рівнянь, наведено завдання для вхідного контролю знань студентів, а також приклади професійно спрямованих задач з евристичними підказками для розв’язування на практичних заняттях, розроблено робочу навчальну програму змістового модуля «Диференціальні рівняння». Пособие содержит материал для организации методического обеспечения обучения дифференциальных уравнений по модели смешанного обучения в высших технических учебных заведениях в соответствии с требованиями кредитно-трансферной системы обучения. В пособии представлены специальные математические компетентности в контексте дифференциальных уравнений, структуры моделей студента, преподавателя и содержательного модуля «Дифференциальные уравнения». Представлены структуры основных учебников, выделены внутрипредметные и межпредметные связи дифференциальных уравнений, приведены задачи для входного контроля знаний студентов, а также примеры профессионально направленных задач с эвристическими подсказками для решения на практических занятиях, разработана рабочая учебная программа содержательного модуля «Дифференциальные уравнения». The manual contains material for the organization of methodological support for the training of differential equations on the model of mixed education in higher technical educational institutions in accordance with the requirements of the credit transfer system of education. The manual presents special mathematical competencies in the context of differential equations, the structure of student models, the teacher and the content module "Differential Equations." The structures of the main textbooks are presented, the intrasubject and intersubject connections of the differential equations are singled out, tasks for the entrance control of students' knowledge are given, as well as examples of professionally directed tasks with heuristic tips for solving practical lessons, a working curriculum of the content module "Differential Equations" is developed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1132
Appears in Collections:Кафедра математики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.