Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1118
Title: Методологія дослідження проблеми державно-правової доктрини України
Other Titles: Методология исследования проблемы государственно-правовой доктрины Украины
Methodology of research of the problem of state legal doctrine of Ukraine
Authors: Горбань, В. І.
Keywords: державно-правові дисципліни
міжнародне право
державно-правова система
державно-правова доктрина
Україна
козацтво України
государственно-правовые дисциплины
международное право
государственно-правовая система
государственно-правовая доктрина
Украина
казачество Украины
state-legal disciplines
international law
state-legal system
state-legal doctrine
Ukraine
Cossacks of Ukraine
Issue Date: 2009
Publisher: Львівський державний університет внутрішніх справ, Львів
Citation: Горбань В. І. Методологія дослідження проблеми державно-правової доктрини України / В. І. Горбань // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Сер. : юридична. – Львів : ЛьвДУВС, 2009. – Вип. 3. – С. 1-9.
Abstract: Обґрунтовуючи методологію дослідження проблеми державно-правової доктрини України, автор висловлює своє ставлення до змісту категорій «державно-правова доктрина», «державно-правова система». Обосновывая методологию исследования проблемы государственно-правовой доктрины Украины, автор излагает своё отношение к содержанию категорий «государственно-правовая доктрина», «государственно-правовая система». The author expresses his attitude towards the content of the catego-ries of the «state-legal doctrine» and the «state-legal system» grounding the methodology of investigating the problem of the state-legal doctrine of Ukraine.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1118
Appears in Collections:Кафедра державно-правових дисциплін і міжнародного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горбань В. І. .pdf248.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.