Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки за Тема "adaptation"
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомплексна програма соціально-педагогічної діяльності з адаптації студентів-першокурсників(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-05-17) Трофимець, О. С.Розроблено й перевірено комплексну програму з адаптації першокурсників – майбутніх соціальних педагогів – до умов навчання у вищому навчальному закладі. Разработана и проверена комплексная программа по адаптации первокурсников - будущих социальных педагогов - к условиям обучения в высшем учебном заведении.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації технології адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Галас, Т. В.У статті доведено важливість включення в підготовку майбутніх соціальних педагогів технології адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища. Охарактеризовано мету, завдання, принципи (гуманізму, цілеспрямованості, опори на можливості першокласника, індивідуального та диференційованого підходу, системності) реалізації технологія адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища. Наведено форми соціальної роботи з адаптації за кожним етапом (діагностичного, діяльнісного, підсумкового) технології. В статье доказана важность включения в подготовку будущих социальных педагогов технологии адаптации детей с особыми потребностями в инклюзивную образовательную среду. Охарактеризованы цели, задачи, принципы (гуманизма, целеустремленности, опоры на возможности первоклассника, индивидуального и дифференцированного подхода, системности) реализации технологии адаптации детей с особыми потребностями в инклюзивной образовательной среде. Приведены формы социальной работы по адаптации за каждым этапом (диагностического, деятельностного, итогового) технологии. The article proves the importance of including in the training of future social educators the technology of adaptation of children with special needs to an inclusive educational environment. The purpose, tasks, principles (humanism, purposefulness, reliance on the possibilities of the first-grader, individual and differentiated approach, systematization) of the technology of adaptation of children with special needs to the inclusive educational environment are characterized. Forms of social work on adaptation at each stage (diagnostic, activity, final) of technology are given.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра», 2015-11-24) Соболь, І. Є.Обґрунтовується підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з адаптації студентів-першокурсників медичного коледжу. Обосновывается подготовка будущих социальных педагогов к работе по адаптации студентов-первокурсников медицинского колледжа.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ ДО УМОВ ДИТЯЧОГО БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Філей, О. П.В статті розглянута адаптація дітей-сиріт до умов прийомної сім᾽ї, а також адаптація прийомних батьків до нових дітей, що являє собою процес пристосування до нових соціальних умов, у якому відбувається реалізація потреб, інтересів та прагнень дітей, коли дитина входить до нового соціального оточення, стає його повноправним членом, самостверджується та розвиває свою індивідуальність, в результаті чого у неї розвиваються важливі особистісно-соціальні якості, навички позитивного спілкування, поведінки та предметної діяльності, прийняті в суспільстві.he article considers the adaptation of orphans in foster care and the adaptation of foster parents to new children, which is a process of adjustment to new social conditions in which children's needs, interests and aspirations are fulfilled, when the child enters a new social environm В статье рассмотрена адаптация детей-сирот в условиях приемной семьи, а также адаптация приемных родителей к новым детей, которая представляет собой процесс приспособления к новым социальным условиям, в котором происходит реализация потребностей, интересов и стремлений детей, когда ребенок входит в новое социальное окружение, становится его полноправным членом, самоутверждается и развивает свою индивидуальность, в результате чего у него развиваются важные личностно-социальные качества, навыки позитивного общения, поведения и предметной деятельности, принятые в обществе. The article examines the adaptation of orphans in foster care and the adaptation of foster parents to new children, which is a process of adjustment to new social conditions in which children's needs, interests and aspirations are realised, when the child enters a new social environment, becomes a full member, asserts himself and develops his personality, resulting in the development of important personal and social qualities, skills for positive communication, behaviour and object activities.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ДО УМОВ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Стефюк, К. М.В статті розглянуто проблему адаптації дитини до навчання у закладі освіти. Це перехід учнів з початкової школи в середню й пов᾽язана з цим проблема адаптації до умов середньої школи, де суттєво змінюються навчальне навантаження й вимоги до дітей з боку вчителів, відбувається перехід з ігрових на інтелектуальні види діяльності, змінюється стиль спілкування учителів з учнями. В статье рассмотрена проблема адаптации ребенка к обучению в учебном заведении. Это переход учеников из начальной школы в среднюю и связанная с этим проблема адаптации к условиям средней школы, где существенно изменяется учебная нагрузка и требования к детям со стороны учителей, происходит переход из игровых на интеллектуальные виды деятельности, меняется стиль общения учителей с учениками. The article deals with the problem of a child's adaptation to learning in an educational institution. It is the transition of pupils from primary to secondary school and the associated problem of adapting to secondary school conditions, where the teaching load and demands on children by teachers change significantly, there is a shift from play to intellectual activities, and the communication style of teachers with pupils changes.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ IV рівня акредитації засобами дозвілля(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-04-21) Трофимець, О. С.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ IV рівня акредитації засобами дозвілля. Обоснована социально-педагогическая деятельность по адаптации студентов к условиям обучения в высших учебных заведениях IV уровня аккредитации средствами досуга.
- ДокументТеоретичний аналіз проблеми адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку до умов загальноосвітнього навчального закладу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Шевченко, М. С.Теоретично проаналізовані проблеми адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку до умов загальноосвітнього навчального закладу. Теоретически проанализированы проблемы адаптации одаренных детей младшего школьного возраста к условиям общеобразовательного учебного заведения.
- ДокументТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ ДО УМОВ ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Силиверст, Ю. В.У публікації розглянуто соціальну адаптацію підлітків до умов прийомних сімей етнопедагогічними засобами. Визначено етапи роботи та ключові напрями у змісті технології роботи соціального педагога з соціальної адаптації підлітків. Зазначено, що використання етнопедагогіки допомагає соціальному педагогу створити сприятливу атмосферу для успішної соціальної адаптації підлітків у прийомній сім’ї, сприяє розвитку їхньої самоідентифікації та позитивного ставлення до себе й найближчого оточення, допомагає встановити зв’язок з власними етнічними коренями та культурою, що є важливим для успішної соціальної адаптації. Ця технологія допомагає соціальному педагогу ефективно працювати з підлітками та сімейним середовищем у прийомних сім’ях. The publication examines the social adaptation of adolescents to the conditions of foster families by ethno-pedagogical means. The stages of work and key directions in the content of the technology of work of a social pedagogue on social adaptation of adolescents are determined. It is noted that the use of ethnopedagogy helps the social pedagogue to create a favorable atmosphere for the successful social adaptation of adolescents in a foster family, contributes to the development of their self-identification and positive attitude towards themselves and their immediate environment, helps to establish a connection with their own ethnic roots and culture, which is important for successful social adaptation. This technology helps the social worker work effectively with adolescents and the family environment in foster families.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ-СИРОТИ У ПРИЙОМНІЙ СІМ’Ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Коловоротна, Н. А.У публікації розглянуто технологію соціальної роботи з адаптації дитини-сироти у прийомній сім'ї. Дитина, яка втратила біологічних батьків і перебуває в прийомній сім’ї, стикається з численними викликами щодо адаптації до нового середовища та побудови стабільних відносин зі своїми новими прийомними батьками. Спільно з цим, сучасні технології надають нові можливості для покращення процесу адаптації дитини-сироти в прийомній сім’ї. В роботі наведено етапи технології роботи соціального працівника з адаптації дітей-сиріт у прийомній сім’ї. Зазначено, що у кожному з етапів розробки технології роботи соціального працівника з адаптацією дитини-сироти у прийомній сім’ї, важливо враховувати індивідуальні особливості дитини, потреби прийомної сім’ї, що виникають у процесі адаптації. The publication examines the technology of social work for the adaptation of an orphan child in a foster family. A child who has lost biological parents and is in foster care faces many challenges in adapting to the new environment and building a stable relationship with his new foster parents. Along with this, modern technologies provide new opportunities for improving the process of adaptation of an orphan child in a foster family. The paper describes the stages of the work technology of a social worker for the adaptation of orphans in a foster family. It is noted that in each of the stages of developing the technology of the work of a social worker with the adaptation of an orphan child in a foster family, it is important to take into account the individual characteristics of the child, the needs of the foster family that arise in the process of adaptation.
- ДокументФункції та зміст діяльності соціального педагога з адаптації студентів-першокурсників медичного коледжу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-05-17) Соболь, І. Є.Представлені функції та зміст діяльності соціального педагога з адаптації студентів-першокурсників медичного коледжу. Представлены функции и содержание деятельности социального педагога по адаптации студентов-первокурсников медицинского колледжа.