Кафедра анатомії і фізіології людини імені д.м.н. проф. Я. Р. Синельникова
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра анатомії і фізіології людини імені д.м.н. проф. Я. Р. Синельникова за Тема "abilities"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування інтерактивних методів навчання на уроках біології(ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022-12-23) Підчасов, Є. В.; Мамотенко, А. В.Термін «інтерактивні технології» це навчання, яке відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається; це співнавчання (колективне, кооперативне навчання, навчання у співпраці), в якому і вчитель, і учні є суб’єктами. Учитель виступає лише в ролі організатора процесу навчання, лідера групи учнів. Інтерактивні технології найбільше відповідають особистісно-орієнтованому підходу до навчання. В процесі застосування інтерактивних технологій, як правило, моделюються реальні життєві ситуації, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри. Тому вони найбільше сприяють формуванню в учнів умінь і навичок, вироблення особистих цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в навчанні. Інтерактивні технології потребують певної зміни життя класу, а також значної кількості часу для підготовки як учнів, так і педагогів. The term "interactive technologies" refers to learning that occurs through the interaction of all learners; this is co-learning (collective, cooperative learning, cooperative learning), in which both the teacher and the students are subjects. The teacher acts only as an organizer of the learning process, a leader of a group of students. Interactive technologies are most suitable for a person-oriented approach to learning. In the process of using interactive technologies, as a rule, real life situations are simulated, problems are proposed for joint solution, and role-playing games are used. Therefore, they most contribute to the formation of students' abilities and skills, the development of personal values, create an atmosphere of cooperation, creative interaction in education. Interactive technologies require a certain change in the life of the classroom, as well as a significant amount of time for the preparation of both students and teachers.
- ДокументТеорія інтелекту Г.Ю. Айзенка та спроби поділу суспільства за інтелектуальною ознакою(International Science Group, 2023-06-27) Гай, А. І.; Залєщенко, А. С.; Мамотенко, А. В.Загалом, проблема дослідження інтелекту, інтелектуального розвитку і здібностей є однією з найактуальніших проблем сучасних психолого-педагогічних досліджень. У зв'язку з цим виникає необхідність розширення відомостей щодо теоретичних витоків поділу суспільства за інтелектуальною ознакою. Мета дослідження – на основі аналізу теорії інтелекту Г. Ю. Айзенка та наукових підходів охарактеризувати їхній вплив щодо спроб поділу суспільства за інтелектуальною ознакою. Можна вважати, що на сьогоднішній день залежність показників IQ від факторів середовища, культури, освіти, життєвого досвіду та установок індивіда повністю доведена. Поняття інтелекту явно більше за те, що вимірюється тестами IQ, і значно більша здатність до концептуалізації і до логічного мислення, так само як і до мислення абстрактного. In general, the problem of studying intelligence, intellectual development and abilities is one of the most pressing problems of modern psychological and pedagogical research. In this connection, there is a need to expand information on the theoretical origins of the division of society on intellectual grounds. The purpose of the research is based on the analysis of the theory of intelligence by H. Yu. Eysenck and scientific approaches to characterize their impact on attempts to divide society on intellectual grounds. It can be considered that today the dependence of IQ indicators on the factors of the environment, culture, education, life experience and attitudes of the individual has been fully proven. The concept of intelligence is clearly more than what is measured by IQ tests, and a much greater capacity for conceptualization and logical thinking, as well as abstract thinking.