Кафедра теорії і практики англійської мови
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і практики англійської мови за Тема ""Три сестри""
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- Документ"Мы три сестры" Б. Моррисона как интертекст: история семьи Бронте сквозь призму чеховской пьесы(Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2019-05) Гончарова, О. А.В статье рассматриваются интертекстуальные связи пьесы Б. Моррисона “We are Three Sisters”, действующими лицами которой являются сестры Бронте и их окружение, и драмы А. П. Чехова «Три сестры». В ходе сопоставительного анализа установлено структурное и идейно-смысловое соответствие текстов. Показано, что автор сохранил чеховский сюжет, мотивы и приемы. Также показано, что одним из доминантных принципов для английского драматурга был принцип историзма. Раскрыты особенности взаимодействия художественного вымысла и фактов биографии в английской пьесе. У статті розглядаються інтертекстуальні зв’язки п’єси Б. Моррісона “We are Three Sisters”, дійовими особами якої є сестри Бронте та їхнє оточення, і драми А. П. Чехова «Три сестри». У ході порівняльного аналізу встановлено структурну й ідейно-смислову відповідність текстів. Показано, що автор зберіг чеховський сюжет, мотиви та прийоми. Також показано, що одним із домінантних принципів для англійського драматурга був принцип історизму. Розкрито особливості взаємодії художнього вимислу й біографічних фактів в англійській п’єсі. The article reveals the intertextual links of the play by B. Morrison We are Three Sisters, whose characters are the Bronte sisters and their relatives and acquaintances, and Anton Chekhov's Three Sisters. In the course of comparative analysis, the structural and ideological-semantic correspondence of the texts was established. It is proved that the author has preserved the Chekhov’s plot, motifs and techniques. It is also shown that the principle of historicism was among the dominant ones for the English playwright. The work exposes the peculiarities of the interaction of fiction and biographical facts in the play