Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті за Тема "adult reader"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПроблемы становления читателя в процессе обучения(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-10) Джежелей, О. В.В статье раскрыты направления становления читателя на начальном этапе обучения. Дано определение «начинающий читатель» и представлены характеристики взрослого и ребенка как феномена читателя в возрасте 6-7 лет. Определены поведенченские особенности каждого по ведущим направлениям обучения. Все характеристики определяются через показатели и описания, полученные на основе изучения читателя в школе и внешкольных учреждениях. У статті розкриті напрями становлення читача на початковому етапі навчання. Подано визначення «читач-початківець» і характеристики дорослого і дитини як феномена читача у віці 6-7 років. Визначено поведінкові особливості кожного відповідно до провідних напрямків навчання. Усі характеристики визначаються через показники і описи, отримані на основі вивчення читача в школі і позашкільних установах. The article reveals the ways of the formation of the reader during the initial stage of instruction. It defines the notion of "beginner level reader" and presents the characteristics of the adults and children as a reader phenomenon at the age of 6-7 years. The article also defines behavioral characteristics of each category in the leading areas of instruction. All characteristics are determined by means of the indicators and descriptions obtained on the basis of studying the reader in school and out-of-school education facilities.