Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті за Тема "active practice"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРеалізація ідей дуальної освіти в процесі професійного становлення майбутнього вчителя початкової школи(NGO «European Scientific Platform», 2019-07-29) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.У статті представлені ідеї дуального навчання у сфері системної організації професійної освіти вчителів. Зазначено, що у формуванні вчителя недооціненою є регулярна системна практика, яка може допомогти на першому курсі впевнитися в правильності вибору фаху, його привабливості, на другому-четвертому - усвідомлено розвивати ключові професійні компетентності. В статье представлены идеи дуального обучения в сфере системной организации профессионального образования учителей. Отмечено, что в формировании учителя недооцененной является регулярная системная практика, которая может помочь на первом курсе убедиться в правильности выбора профессии, ее привлекательности, на втором-четвертом - осознанно развивать ключевые профессиональные компетентности. The article presents the ideas of dual training in the field of systematic organization of professional teacher education. It is noted that regular teacher practice is underestimated in the formation of a teacher, which can help in the first year to be convinced of the correct choice of a profession, its attractiveness, and in the second or fourth - to consciously develop key professional competences.