Результати пошуку

Зараз показано 1 - 10 з 186
  • Документ
    Проблема антисемітизму в романі В. К. Кантора "Фортеця"
    (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Lingwistycznej w Częstochowie, Polska, 2018) Разуменко, І. В.
    проблеми в ній. Тому в романі є багато деталей, що стосуються відношення персонажів до євреїв. Автор роману "Фортеця" порушує глибокі світоглядні проблеми, пов'язані з існуванням духу і свободи людини, його внутрішньою "фортецею". В статье делается...У статті робиться спроба осмислити проблему антисемітизму у романі В. К. Кантора "Фортеця" через образи персонажів, щоб підкреслити, що антисемітизм є мірою відсутності таланту людини. В.К. Кантор розкрив читачам вимушену правду про євреїв, оскільки
  • Документ
    STORYBOARD як ресурс навчання у закладі вищої освіти
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Разуменко, Т. О.
    В статті розкрито як використовувати старибод у дістанційному навчанні. Надано рекомендації щодо використання інтернет-ресурсів та методичних матеріалів, які стануть в нагоді під час розроблення навчального контенту у форматі сторіборду. The article
  • Документ
    Педагогічна антропологія І. Канта та В. Сухомлинського
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-17) Разуменко, О. О.
    У данній статті автор проаналізував педагогічну антропологію І. Канта та В. Сухомлинського. Було висвітлено гуманістичну педагогіку і освітню діяльність В. Сухомлинського поставила ряд питань щодо зміни уявлення про зміст і форми, спрямованість... трансформацій педагогічних відносин в умовах постоталітарного суспільства. В данной статье автор проанализировал педагогическую антропологию И. Канта и В. Сухомлинского. Были рассмотрены гуманистическая педагогика и образовательная деятельность В. Сухомлинского
  • Документ
    НЕФОРМАЛЬНА ТА ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА ХОРЕОГРАФІВ В УКРАЇНІ
    (Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Разуменко, Т. О.
    У статті розглядаються поняття освіти протягом життя, неформальної та інформальної освіти, особливості освіти протягом життя в Україні, її форми в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції, формати розбудови: «вбудовуватися» в систему формальної
  • Документ
    «УКРАЇНСЬКА КНИЖКА – ДІТЯМ ЗА КОРДОНОМ»
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-09-15) Разуменко, І. В.
    під час тимчасового перебування у дружній країні, особливо за можливість маленьким українцям навчатися і читати рідною мовою. А в рідній Україні на українського маленького читача вже чекають нові книжки рідною мовою. The publication examines...У публікації розглянуто забезпечення літературою дітей, які знайшли тимчасовий прихисток у Польщі з початку повномасштабного вторгнення російського агресора в Україну. З перших тижнів перебування переселенців за кордоном постало питання забезпечення
  • Документ
    ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ХОРЕОГРАФІВ У КНР
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Разуменко, Т. О.
    майбутніх артистів і педагогів у мистецьких закладах вищої освіти КНР. The article deals with training the highly qualified personnel in the field of choreography as the current issue for the People's Republic of China. The features of specialists
  • Документ
    Особливості викладання англійської мови у середній школі Польщі
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Разуменко, Т.
    У статті проаналізовано особливості викладання англійської мови у середній школі Польщі. У процесі навчання іншомовного спілкування у середній польській школі комплексно реалізуються освітня, виховна і розвивальна функції. Навчання організовано за... принципом паралельного і взаємопов‘язаного оволодіння учнями видами мовленнєвої діяльності. При цьому завдяки засобам іноземної мови відбувається ознайомлення із соціокультурними, соціолінгвістичними, лінгвокраїнознавчими аспектами. У зв‘язку з цим увесь
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ КОМПОНЕНТ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ФІЛОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Разуменко, Т.
    науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти. Зазначено, що використання чат-ботів з навчальною метою дедалі популярніше в спільнотах здобувачів вищої освіти, серед викладачів у контексті професійного та особистісного розвитку. Наведено безкоштовні чат... прогрес спостерігається однобічно, з огляду виключно на скриптовані запитання і відповіді. The publication examines modern approaches to mastering educational programs of higher professional education, which are oriented towards the progressive use
  • Документ
    Педагогічні стратегії комунікативної діяльності в багатокультурному суспільстві
    (ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Разуменко, О. О.
    При реалізації принципу комунікативності в педагогіці робиться акцент на суб’єктивній стороні навчального і виховного процесів, на дослідженні процесу комунікації і його провідного компоненту — спілкуванні, тому що спілкування є основою для... формування високої комунікативності вчителя і його педагогічної майстерності. При реализации принципа коммуникативности в педагогике делается акцент на субъективной стороне учебного и воспитательного процессов, на исследовании процесса коммуникации и его
  • Документ
    Виховання почуття захищеності особистості в колективі
    (Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019-02-22) Разуменко, Т. О.
    Успіх А. Макаренка як педагога спирався на особистісні якості, натхненні, талантові дипломата і щирості у спілкуванні. Як відомо, педагогічна концепція виховання особистості в колективі за А. Макаренком спирається на три принципові категорії...: керована демократія, щирий гуманізм і оптимізм. Успех А. Макаренко как педагога опирался на личностные качества, вдохновение, талант дипломата и искренность в общении. Как известно, педагогическая концепция воспитания личности в коллективе по А. Макаренко