Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/557
Назва: РЕГІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ВИШІВ УКРАЇНИ
Інші назви: РЕГИОНАЛЬНЫЙ ПОДХОД К ИССЛЕДОВАНИЮ ФОРМИРОВАНИЯ ЦЕННОСТНЫХ ОРИЕНТАЦИЙ СТУДЕНТОВ ХУДОЖЕСТВЕННЫХ ВУЗОВ УКРАИНЫ
A REGIONAL APPROACH TO THE STUDY OF THE FORMATION OF VALUE ORIENTATIONS OF STUDENTS OF ART HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS OF UKRAINE
Автори: Тарарак, Н. Г.
Тарарак, Н. Г.
Tararak, N. G.
Ключові слова: цінність
ціннісні орієнтації
регіональний підхід
аксіологічна парадигма
педагогічна взаємодія
ценность
ценностные ориентации
региональный подход
аксиологическая парадигма
педагогическое взаимодействие
value
value orientations
regional approach
axiological paradigm
pedagogical mutual relations
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний лінгвістичний університет (КНЛУ)
Бібліографічний опис: Тарарак Н. Г. Регіональний підхід до дослідження формування ціннісних орієнтацій студентів мистецьких вишів України / Н. Г. Тарарак // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр. / Київський національний лінгвістичний університет ; за заг. ред. проф. Матвієнко О. В., уклад. доц. Кудіна В. В. – Київ : КНЛУ, 2015. – Вип. 52. – С. 130–132.
Короткий огляд (реферат): У запропонованій статті теоретично обґрунтовано застосування регіонального підходу до проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу мистецького профілю з урахуванням регіональних особливостей культурно-освітнього простору України. Висвітлено поняття «ціннісні орієнтації» студента в контексті аксіологічної парадигми як методологічної основи сучасних педагогічних концепцій, що сприяють розвитку суб’єктного потенціалу особистості, організації ціннісно-орієнтаційної діяльності учасників навчального процесу вищої школи в процесі їх взаємодії в навчальному середовищі. У результаті проведення у межах регіонального підходу порівняльного аналізу діяльності вищих мистецьких закладів різних регіонів України другої половини ХХ століття встановлені певні відмінності у змістових домінантах, що були закладені в основу ціннісних орієнтацій студентської молоді досліджуваного періоду. В статье теоретически обосновано применение регионального подхода к изучению проблемы формирования ценностных ориентаций студентов в учебно-воспитательном процессе высших учебных заведений художественного профиля. Раскрывается понятие "ценностные ориентации" студента в контексте аксиологической парадигмы как методологической основы современных педагогических концепций, которые способствуют развитию субъектного потенциала личности, организации ценностно-ориентационной деятельности участников учебного процесса высшей школы в процессе их взаимодействия. В результате проведения в рамках регионального подхода сравнительного анализа деятельности высших учебных заведений художественного профиля разных регионов Украины второй половины ХХ столетия установлены определенные различия в содержательных доминантах, которые были заложены в основу ценностных ориентаций студенческой молодежи исследуемого периода. The article highlights a concept "value orientations" in the context of the regional approach as a methodological basis of the modern pedagogical conceptions. Regional approach is the study of the problem with taking into consideration economical, geographical, national, and cultural differences of the people development in the frame of different regions of one country. Attention is paid to unique characteristics and peculiarities of a particular region and its comparative analysis with the other regions that influences onto value orientations formation. Regionalization which covers the techniques of delineating space into regions provides the deep material for investigation of the mechanisms of value orientations formation of the students of the Art Universities in Ukraine. It helps to correct development of the subjective potential of a creative personality, organization of valued-orientation activity of the participants of the educational process in the course of their cooperation. As a result of the use of the regional approach in the framework of a comparative analysis of the higher educational institutions of artistic profile of the different regions of Ukraine in the second half of the twentieth century there were established some differences in content dominants, which were laid in the foundation of value orientations of the students in the investigated period. Regionally-led implementation of the mechanisms of valuе orientations formation is more effective and moves at a faster pace than traditional technical teaching assistance, which usually requires one-sided influence onto the personality and careful schedule planning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/557
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і технологій дошкільної освіти та мистецьких дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарарак Н. Г..doc64.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.