Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5390
Назва: Діагностика управління розвитком педагогічної культури класних керівників
Інші назви: Диагностика управления развитием педагогической культуры классных руководителей
Problems diagnosis of pedagogical culture development management оф class leaders
Автори: Манерко, І. Ю.
Манерко, И. Ю.
Manerko, I.
Ключові слова: управління
педагогічна культура
класний керівник
вчителі
управления
педагогическая культура
классный руководитель
учителя
management
pedagogical culture
class teacher
teachers
Дата публікації: 11-лис-2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Бібліографічний опис: Манерко І. Ю. Діагностика управління розвитком педагогічної культури класних керівників / І. Ю. Манерко // Інновації в управлінні закладами освіти: теорія та практика : матеріали студ. наук-практ. конф., Харків,11 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Р. І. Черновол-Ткаченко, О. І. Мармази, О. Є. Гречаник]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 45–46.
Короткий огляд (реферат): У даній статті автором було проаналізовано діагностику управління розвитком педагогічної культури класних керівників. Було визначено основні недоліки та прогалини в управлінні розвитком педагогічної культури класного керівника, які мають бути покладені в основу розробляння комплексно-цільової програми з удосконалення управлінської діяльності за цим напрямом. В данной статье автором были проанализированы диагностика управления развитием педагогической культуры классных руководителей. Были определены основные недостатки и пробелы в управлении развитием педагогической культуры классного руководителя, которые должны быть положены в основу разработки комплексно-целевой программы по совершенствованию управленческой деятельности по этому направлению. In this article the author analysed the diagnostics of the management of the development of pedagogical culture of class teachers. The main shortcomings and gaps in the management of the development of pedagogical culture of a class teacher have been identified, which should be the basis for the development of a comprehensive and targeted programme to improve management activities in this area.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5390
Розташовується у зібраннях:Кафедра наукових основ управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Манерко І. Ю. .pdf777.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.