Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4987
Назва: Значення масових відкритих онлайн-курсів при вивченні економічних дисциплін у системі неформальної освіти дорослих
Інші назви: Значение массовых открытых онлайн-курсов при изучении экономических дисциплин в системе неформального образования взрослых
The value of mass open online courses in the study of economic disciplines in the system of non-formal adult education
Автори: Сотніков, Д. В.
Сотников, Д. В.
Sotnikov, D.
Ключові слова: онлайн-курси
вивчення економічних дисциплін
неформальна освіта
освіта дорослих
аспірантські роботи
онлайн-курсы
изучение экономических дисциплин
неформальное образование
образование взрослых
аспирантские работы
online courses
economic studies
non-formal education
adult education
postgraduate work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди
Бібліографічний опис: Сотніков Д. В. Значення масових відкритих онлайн-курсів при вивченні економічних дисциплін у системі неформальної освіти дорослих / Д. В. Сотніков // Освіта дорослих : світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 177–183.
Короткий огляд (реферат): Істотні соціально-економічні перетворення та дисбаланс на ринку праці (пропозиція праці перевищує її попит) актуалізувавали в Україні проблеми формування та структуризації знань, що повністю задовольняють потреби держави та прагнення суспільства до безперервного інтелектуального і професійного розвитку через реалізацію індивідуальних здібностей. Существенные социально-экономические преобразования и дисбаланс на рынке труда (предложение труда превышает ее спрос) актуализувавалы в Украине проблемы формирования и структурирования знаний, полностью удовлетворяющих потребности государства и стремление общества к непрерывному интеллектуального и профессионального развития через реализацию индивидуальных способностей. Significant socio-economic transformations and imbalances in the labor market (labor supply exceeds demand) have highlighted in Ukraine the problems of formation and structuring of knowledge that fully meet the needs of the state and society's desire for continuous intellectual and professional development through the realization of individual abilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4987
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сотніков Д. В. Значення масових відкритих онлайн-курсів.pdf540.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.