Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3188
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗеленська, Л. Д.-
dc.contributor.authorЗеленская, Л. Д.-
dc.contributor.authorZelenska, L.-
dc.date.accessioned2020-03-10T12:27:23Z-
dc.date.available2020-03-10T12:27:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗеленська Л. Д. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Педагогіка вищої школи" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії" / Л. Д. Зеленська ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2016. – 45 с.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3188-
dc.description.abstractМета вивчення навчальної дисципліни полягає в тому, щоб сприяти формуванню здатності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти розв’язувати комплексні проблеми в галузі вищої професійної освіти, що передбачає переосмислення й набуття цілісних знань з історії, філософії освіти, педагогіки, формування практичних умінь і навичок організації освітнього процесу у ЗВО, загальної й академічної культури. Цель изучения учебной дисциплины состоит в том, чтобы способствовать формированию способности соискателей третьего (образовательно-научного) уровня высшего образования решать комплексные проблемы в области высшего профессионального образования, что предполагает переосмысление и приобретения целостных знаний по истории, философии образования, педагогики, формирования практических умений и навыков организации образовательного процесса в ЗВО, общей и академической культуры. The purpose of the study of discipline is to contribute to the formation of the ability of applicants for the third (educational-scientific) level of higher education to solve complex problems in the field of higher vocational education, which involves rethinking and acquiring holistic knowledge of history, philosophy of education the ability and organization of the educational process in the HEI, general and academic culture.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогіка вищої школиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA.UTF-8
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсуб’єкти вищої освітиuk_UA.UTF-8
dc.subjectметоди навчання у вищій школіuk_UA.UTF-8
dc.subjectформи навчання у вищій школіuk_UA.UTF-8
dc.subjectзасади управління ЗВОuk_UA.UTF-8
dc.subjectякість освітньої діяльності ЗВОuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогика высшей школыuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоискатели высшего образованияuk_UA.UTF-8
dc.subjectсубъекты высшего образованияuk_UA.UTF-8
dc.subjectметоды обучения в высшей школеuk_UA.UTF-8
dc.subjectформы обучения в высшей школеuk_UA.UTF-8
dc.subjectосновы управления ЗВОuk_UA.UTF-8
dc.subjectкачество образовательной деятельности ЗВОuk_UA.UTF-8
dc.subjecthigher education pedagogyuk_UA.UTF-8
dc.subjectindependent workuk_UA.UTF-8
dc.subjecthigher education applicantsuk_UA.UTF-8
dc.subjectsubjects of higher educationuk_UA.UTF-8
dc.subjecthigher education methodsuk_UA.UTF-8
dc.subjectforms of higher educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectZVO management basicsuk_UA.UTF-8
dc.subjectquality of educational activities of ZVOuk_UA.UTF-8
dc.titleМетодичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Педагогіка вищої школи" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії"uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к самостоятельной работе по дисциплине "Педагогика высшей школы" для соискателей образовательного степени "Доктор философии"uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeGuidelines for independent work on the discipline "Pedagogy of higher education" for applicants of the educational degree "Doctor of Philosophy"uk_UA.UTF-8
dc.typePreprintuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зеленська Л. Д. ПВШ.docx149.49 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.