Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3063
Назва: Формирование у дошкольников национальных ценностей как профессиональное назначение воспитателя детского дошкольного учреждения
Інші назви: Forming pre-schoolers’ national values as a professional purpose of a pre-school teacher
Формування у дошкільників національних цінностей як професійне призначення вихователя дитячого дошкільного закладу
Автори: Шевченко, Н. О.
Shevchenko, N. О.
Шевченко, Н. А.
Ключові слова: воспитатель
дошкольник
ценности
ценностные ориентиры
национальное воспитание
teachers of kindergartens
pre-schooler
important reference points
national education
вихователь
дошкільник
цінності
ціннісні орієнтири
національне виховання
Дата публікації: тра-2013
Видавництво: European Applied Sciences
Бібліографічний опис: Шевченко Н. О. Формирование у дошкольников национальных ценностей как профессиональное назначение воспитателя детского дошкольного учреждения / Н. О. Шевченко // European Applied Sciences. - 2013. - № 5, р1. - С. 123-124.
Короткий огляд (реферат): Представлен современный взгляд на роль воспитателя детского дошкольного учреждения как субъекта процесса формирования у воспитанников национальных ценностей. В результате анализа более 50 психолого-педагогических источников по развитию ценностной сферы человека раскрыто значение системы национальных ценностей в воспитании ребенка дошкольного возраста в детском дошкольном учреждении. Процесс формирования у детей национальных ценностей рассмотрен как педагогически управляемый, основанный на идеях общенационального возрождения Украины, на лучших достижениях народной педагогики. Подано обобщенное представление о кмпетентностях специалиста по дошкольному воспитанию в образовательном процессе, требования к сформированности его ценностной сферы, а также, в целом, к уровню подготовки будущего воспитателя детского дошкольного учреждения как субъекта формирования национальных цінностей воспитанников. There is given a modern view to the role of a pre-school teacher as a type of person who will form children’s national values in the process of education. More than 50 psycologo-pedagogical sources about the development of human values have been analized. As a result the importance of these values in pre-school education was disclosed. The process of forming pre-schoolers’ national values was regarded as pedagogically be controlled and based on the ideas of Ukraine national regeneration and on the best achievements of national education. It was given a generalized conception about the specialist’s competence in pre-school educational process, also the requirements for having totally formed set of values and for the educational training level of a future pre-school teacher as a whole. This teacher has to be a type of person who will form the national values in his/her pupils. Презентовано сучасний погляд на призначення вихователя дитячого навчального закладу як суб’єкта процесу формування у вихованців національних цінностей. У результаті аналізу більш ніж 50 психолого-педагогічних джерел щодо розвитку ціннісної сфери людини висвітлено значення системи національних цінностей у вихованні дитини дошкільного віку в дитячому навчальному закладі. Процес формування у дітей національних цінностей розглянуто як педагогічно керований, оснований на ідеях загальнонаціонального відродження України, на найкращих здобутках народної педагогіки. Подано узагальнене уявлення про компетентності фахівця з дошкільного виховання, вимоги до сформованості його цінностної сфери, а також, у цілому, до рівня підготовки майбутнього вихователя дитячого навчального закладу як суб’єкта формування національних цінностей вихованців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3063
ISSN: 2195-2183 (Print)
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і технологій дошкільної освіти та мистецьких дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.