Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2718
Title: | Педагогічні умови успішності здійснення здоровʼязбереження молодших школярів у вальдорфській школі |
Other Titles: | Педагогические условия успешности осуществления здоровьесбережения младших школьников в вальдорфской школе Pedagogical conditions for the success of the health care of primary school students in a Waldorf school |
Authors: | Іонова, О. М. Ионова, Е. Н. Ionova, O. M. |
Keywords: | анатомія фізіологія здоров’язбереження молодші школярі вальдорфська школа анатомия физиология здоровьесбережение младшие школьники вальдорфская школа anatomy physiology health saving primary school students waldorf school |
Issue Date: | 18-May-2018 |
Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Citation: | Іонова О. М. Педагогічні умови успішності здійснення здоровʼязбереження молодших школярів у вальдорфській школі / О. М. Іонова // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 18-19 трав. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 158–161. |
Abstract: | У статті розглянуто основні педагогічні умови успішності здійснення здоровʼязбереження молодших школярів у вальдорфській школі. В статье рассмотрены основные педагогические условия успешности осуществления здоровьесбережения младших школьников в вальдорфской школе. The article discusses the basic pedagogical conditions for the success of the health care of primary school students in a Waldorf school. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2718 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Іонова О. М. .pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.