Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2169
Назва: ІДЕЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ НІМЕЧЧИНИ В ОРГАНІЗАЦІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНИ
Інші назви: ИДЕИ ВНЕДРЕНИЯ ОПЫТА ГЕРМАНИИ В ОРГАНИЗАЦИИ НЕПРЕРЫВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ УЧИТЕЛЕЙ УКРАИНЫ
THE IDEAS OF IMPLEMENTATION OF GERMANY EXPERIENCE IN ORGANIZATION OF INDEPENDENT EDUCATION OF TEACHERS OF UKRAINE
Автори: Боярська-Хоменко, А. В.
Боярская-Хоменко, А. В.
Boiarska-Khomenko, A. V.
Ключові слова: освіта дорослих
неперервна освіта
освіта вчителів
образование взрослых
непрерывное образование
образование учителей
adult education
continuous education
the education of teachers
Дата публікації: 2018
Видавництво: Izdevnieciba «Baltija Publishing», Romania
Бібліографічний опис: Боярська-Хоменко А. В. Ідеї впровадження досвіду Німеччини в організації неперервної освіти вчителів України / А. В. Боярська-Хоменко // Pedagogy in EU countries and Ukraine at the modern stage : Internat. scient. and pract. conf, Bia Mare, 21-22 Dec. 2018. – Bia Mare : Baltija Publishing, 2018 – P. 21–24.
Короткий огляд (реферат): Сучасна школа України та Німеччини має багато спільних проблем та невирішених питань в галузі неперервної освіти вчителів. Цінним для України є досвід Німеччини щодо підвищення кваліфікації вчителів і шкільних менеджерів, впровадження та популяризації інноваційних форм і методів навчання, практики використання ЗМІ в освіті, інтегрованих та міжшкільних програм освіти вчителів, ефективного об’єднання всіх етапів педагогічної освіти. Современная школа Украины и Германии имеет много общих проблем и нерешенных вопросов в области непрерывного образования учителей. Ценным для Украины является опыт Германии по повышению квалификации учителей и школьных менеджеров, внедрение и популяризация инновационных форм и методов обучения, практики использования СМИ в образовании, интегрированных и межшкольных программ образования учителей, эффективного объединения всех этапов педагогического образования. The modern school of Ukraine and Germany has many common problems and unresolved issues in the field of continuing education of teachers. The experience of Germany in improving the skills of teachers and school managers, introducing and popularizing innovative forms and methods of education, the practice of using mass media in education, integrated and inter-school teacher education programs, effective integration of all stages of pedagogical education is valuable to Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2169
ISBN: 978-9934-571-73-2
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ідеї впровадження досвіду Німеччини .pdf236.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.