Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/188
Назва: РИЗИКИ ОСВІТНЬОЇ НЕРІВНОСТІ У ДОБУ КРЕАТИВНОСТІ ЯК НАЦІОНАЛЬНА ЗАГРОЗА: ТЕОРЕТИЧНІ РОЗВІДКИ
Автори: Радіонова, І. О.
Ключові слова: Е. Моретті
“Велика дивергенція”
ризики освітньої нерівності
інноваційний розвиток
конкурентоспроможність
Э. Моретти
“Великая дивергенция”
риски образовательного неравентсва
инновационное развитие
конкурентоспособность
E. Moretti
“The Great Divergence”
risks of educational inequality
innovation development
competitiveness
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Радіонова І. О. Ризики освітньої нерівності у добу креативності як національна загроза: теоретичні розвідки / І. О. Радіонова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Култаєва М. Д. (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 46 (ч. 1). - С. 127-139.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу теоретичних розвідок американських фахівців щодо ризиків освітньої нерівності у добу креативності як національної загрози на прикладі теорії Е. Моретті. Проаналізовано амбівалентні економічні та соціокультурні наслідки “Великої дивергенції” як нового розподілу США за рівнем освіти. Доводиться значення теоретичних розвідок Е. Моретті задля уточнення завдань національної модернізації в Україні, розуміння ризиків, які вона спровокує. Статья посвящена анализу теоретических разведок американских специалистов относительно рисков образовательного неравенства во времена креативности как национальной угрозы на примере теории Э. Моретти. Проанализированы амбивалентные экономические и социокультурные последствия “Великой дивергенции” как нового разделения США по уровню образования. Доказывается значение теоретических разведок Э. Моретти для уточнения заданий национальной модернизации в Украине, понимания рисков, которые она спровоцирует. The article analyses American experts’ theoretical explorations of the risks of educational inequality as a national threat in the era of creativity, using E. Moretti’s theory as an example.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/188
Розташовується у зібраннях:Кафедра політології, соціології і культурології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радіонова.pdf368.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.