Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1860
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Інші назви: ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF USING MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Автори: Грицук, О. В.
Грицук, Ю. В.
Grytsuk, O. V.
Grytsuk, Yu. V.
Ключові слова: мультимедійна технологія
інформаційно-комунікативна технологія
мультимедійне освітнє середовище
інтенсифікація навчання
полісуб’єктність
мультимедийная технология
информационно-коммуникативная технология
мультимедийная образовательная среда
интенсификация обучения
полисубъектность
multimedia technology
information and communication technology
multimedia educational environment
intensification of training
polysubject
Дата публікації: 2018
Видавництво: Факультет архітектури, цивільного будівництва і прикладного мистецтва, Вища технічна школа, м. Катовиця
Бібліографічний опис: Грицук О. В. Психологічні аспекти використання мультимедійних технологій в закладах вищої освіти / О. В. Грицук, Ю. В. Грицук // Innovates and information technologies in education : col. monogr. / Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology ; sci. ed. A. Ostenda, T. Makarenko. – Katowice : KST, 2018. – Pt. 2. – Pp. 157–171.
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено аналізу психологічних факторів застосування мультимедійних технологій при підготовці здобувачів вищої освіти. Розглянуто проблематику використання мультимедіа-технологій в навчальному процесі закладів вищої освіти. Визначено, що мультимедіа-технології активізують пізнавальну діяльність здобувачів, дозволяють адаптувати процес навчання до індивідуальних особливостей. Работа посвящена анализу психологических факторов мультимедийных технологий при подготовке соискателей высшего образования. Рассмотрена проблематика использования мультимедиа-технологий в учебном процессе высших учебных заведений. Определено, что мультимедиа-технологии активизируют познавательную деятельность соискателей, позволяют адаптировать процесс обучения к индивидуальным особенностям. The paper is devoted to the analysis of the psychological factors of the application of multimedia technologies in the preparation of applicants for higher education. The problems of using multimedia technologies in the educational process of institutions of higher education are considered. It is determined that multimedia technologies activate cognitive activity of applicants, allow to adapt the learning process to individual peculiarities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1860
ISBN: 978-83-947093-8-9
Розташовується у зібраннях:Монографії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.