Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТушева, В. В.-
dc.contributor.authorTusheva, V. V.-
dc.date.accessioned2018-04-25T12:07:47Z-
dc.date.available2018-04-25T12:07:47Z-
dc.date.issued2017-05-18-
dc.identifier.citationТушева В. В. Обгрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / В. В. Тушева // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнар. Конгресу, м. Одеса, 18-21 трав. 2017 р. / Південноукраїн. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. – Одеса : Гельветика, 2017. – С. 116–118.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-966-916-275-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1389-
dc.description.abstractУ статті розкрито і обґрунтовано концептуальні, змістові і технологічні аспекти проблеми формування науково-ослідницької культури майбутніх вчителів. З огляду на сучасні тенденції вищої педагогічної школи (глобалізація, когнітивна полімодальність, гуманізація, неперервність, інтенсифікація, інтеграція, когерентність) розроблена на основі поліпарадигмального підходу модель педагогічної системи, в межах якої концентруються інваріантні і варіативні освітні стратегії і вибудовується як інтегративна єдність культурно-науково-освітнє середовище. В статье раскрыто и обосновано концептуальные, содержанию и технологические аспекты проблемы формирования научно-ослидницькои культуры будущих учителей. Учитывая современные тенденции высшей педагогической школы (глобализация, когнитивная полимодальнисть, гуманизация, непрерывность, интенсификация, интеграция, когерентность) разработана на основе полипарадигмального подхода модель педагогической системы, в рамках которой концентрируются инвариантные и вариативные образовательные стратегии и выстраивается как интегративная единство культурно-научно образовательный среду. The article reveals and justifies the conceptual, content and technological aspects of the problem of the formation of scientific and ospidnitskoi culture of future teachers. Taking into account the current trends of the higher pedagogical school (globalization, cognitive poly-modality, humanization, continuity, intensification, integration, coherence), the model of the pedagogical system based on the polyparadigmatic approach is developed. Within this framework, invariant and variational educational strategies are concentrated and the cultural and scientific educational environment is built as an integrative unity.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний універсирситет імені К. Д. Ушинського (ПНПУ), Видавничий дім «Гельветика»uk_UA.UTF-8
dc.subjectмузично-педагогічне дослідженняuk_UA.UTF-8
dc.subjectнауково-дослідницька культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмузыкально-педагогическое исследованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаучно-исследовательская культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителя музыкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectmusical pedagogical researchuk_UA.UTF-8
dc.subjectresearch cultureuk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture music teachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional traininguk_UA.UTF-8
dc.titleОбгрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовкиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОбоснование модели формирования научно-исследовательской культуры будущих учителей в процессе профессиональной подготовкиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeRationale for the model of the formation of the research culture of future teachers in the process of vocational traininguk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тушева В. В. .pdf497.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.