Перегляд за Автор "Vorozhbit-Horbatiuk, V."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументRESULTS OF DIGITAL COMPETENCE DEVELOPMENT FOR PHILOLOGY STUDENTS WITHIN BLENDED LEARNING(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2022) Sobchenko, T.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.The relevance of the problem is due to dynamic changes in digital society. The study aims to determine and compare the levels of digital competence development for future philologists-teachers before and after studying the module “Digital Training Tools”. The research methodology provided consideration of the target, content and procedural aspects of digital competence development for future philologists within limits of competence, activity and technological approaches. The methods of comparative analysis of scientific publications and documents on the topic, practical survey methods using Google forms, analysis of received empirical data, generalization of scientific and pedagogical workers’ experience at Ukrainian Language and Literature Faculty named after H. F. Kvitka-Osnovianenko, who ensure the implementation of educational programs in the specialty «Philology». The comparison is conducted with the help of pedagogical methods and appropriate extracurricular activities. It has been found out that the majority of philology students (90 students) of Bachelor Degree qualification in the program subject area «Philology» at the Ukrainian Language and Literature Faculty named after H. F. Kvitka-Osnovianenko and the Faculty of Foreign Philology are at the average level of digital competence development before studying the module “Digital Training Tools”. The results of the study have shown that the number of students at the average level of communication and interaction in the digital society has decreased, it is completely absent at the basic level, and it has increased at the high level. The obtained and compared results after studying the module and conducting extracurricular activities are provided: the number of students at the high level of computer literacy has increased by 17% and the number of those ones at the average level has decreased by 15%. The statistics on the levels of information literacy and ability to work with digital data are given. The results indicate the effectiveness of the offered module and activities. Conclusions. The basics for the digital competence development are defined. They are motivation and awareness of the digital competence necessity by all students in different subjects; availability of technical tools and free digital content with the native-language interface. The prospects for further research are outlined. Актуальність проблеми зумовлена динамічними змінами цифрового суспільства. Метою дослідження є визначення та порівняння рівнів розвитку цифрової компетентності майбутніх учителів-філологів до та після вивчення модуля «Засоби цифрового навчання». Методологія дослідження передбачала розгляд цільових, змістових та процесуальних аспектів формування цифрової компетентності майбутніх філологів у межах компетентнісного, діяльнісного та технологічного підходів. Розроблено методи порівняльного аналізу наукових публікацій і документів з теми, методи практичного опитування за допомогою гуглформи, аналізу отриманих емпіричних даних, узагальнення досвіду роботи науково-педагогічних працівників, які забезпечують реалізацію освітніх програм за спеціальністю «Філологія», що використовується факультетом української мови та літератури імені Г. Ф. Квітки-Основ’яненка. Порівняння проводилося за допомогою педагогічних прийомів та відповідної позааудиторної роботи. З’ясовано, що більшість студентівфілологів (90 осіб) освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», за освітніми програми спрямування «Філологія» українського мовнолітературного факультету імені Г. Ф. Квітки-Основ’яненка та факультету іноземної філології знаходяться на середньому рівні розвитку цифрової компетенції перед вивченням модуля «Засоби цифрового навчання». Результати дослідження показали, що кількість студентів на середньому рівні комунікації і взаємодії в цифровому суспільстві зменшилась, на базовому рівні вона повністю відсутня, а на високому – зросла. Наведено отримані та порівняні результати після вивчення модуля та проведення позааудиторних заходів: на 17% зросла кількість студентів з високим рівнем володіння комп’ютерною грамотністю, на 15% – зменшилася на середньому рівні. Наведено дані про рівні інформаційної грамотності та вміння працювати з цифровими даними. Результати свідчать про ефективність пропонованого модуля та проведених заходів. Висновки. Визначено засади розвитку цифрової компетенцій. Це мотивація та усвідомлення значущості цифрової компетентності всіма студентами з різних предметів; наявність технічних засобів і безкоштовного цифрового контенту з інтерфейсом рідною мовою. Окреслено перспективи подальших досліджень.
- ДокументRussian Poets and the October Revolution: Alexander Blok, Sergey Yesenin, Mikhail Kuzmin and Others(Revista Amazonia Investiga, 2020-03) Sylaiev, O.; Razumenko, I.; Tararak, O.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Prokopchuk, I.The article considers the question of the ideological and creative evolution of famous Russian poets at a turning point in the history of the twentieth century – during the years of the active formation of a totalitarian state system and its aesthetic socialist-realist doctrine. Revolutionary maximalism, the idea of a complete renewal of all being, came not only from Marxism and the Bolsheviks, but was also prepared by literature, long before the revolution, it had already “artistically matured” in the poetry of Alexander Blok, Sergey Yesenin, Osip Mandelstam, Vladimir Mayakovsky and many others. There is every reason to assert that the sources of Soviet literature as a cultural phenomenon were not only party leaders, not only so called proletarian culture and commissaries, but also honest artists who were ready to see in the cruelty of the revolution the right path to the cardinal renewal of life that their soul, which was full of angry denial of the world. The authors of the article argue that, having survived “belated insight”, Russian poetry in the person of Alexander Blok, Sergey Yesenin, Andrey Bely, Mickhail Kuzmin and others began a dramatic struggle for humanistic ideals and creative freedom. У статті розглядається питання про ідейно-творчу еволюцію відомих російських поетів на переломному етапі історії ХХ століття – в роки активного формування тоталітарного державного устрою і його естетичної соцреалістичної доктрини. Революційний максималізм, ідея повного оновлення всього буття йшла не тільки від марксизму і більшовиків, але було підготовлена і літературою, задовго до революції вже «визріла» художньо в поезії Олександра Блока, Сергія Єсеніна, Осипа Мандельштама, Володимира Маяковського та багатьох інших. Є всі підстави стверджувати, що у витоків радянської літератури як культурного явища стояли не тільки партійні керівники, не тільки Пролеткульт і Народний комісаріат освіти, а й чесні художники, готові побачити в жорстокості революції правий шлях до кардинального оновлення життя, якого жадала їх душа, переповнена гнівним свытозапереченням . Автори статті доводять, що, переживши «запізніле прозріння», російська поезія в особі Олександра Блока, Сергія Єсеніна, Андрія Білого, Михайла Кузміна та ін. почала драматичну творчу боротьбу за гуманістичні ідеали і свободу творчості. В статье рассматривается вопрос об идейно-творческой эволюции известных русских поэтов на переломном этапе истории ХХ столетия – в годы активного формирования тоталитарного государственного устройства и его эстетической соцреалистической доктрины. Революционный максимализм, идея полного обновления всего бытия шла не только от марксизма и большевиков, но подготавливалась и литературой, задолго до революции уже «вызрела» художественно в поэзии Александра Блока, Сергея Есенина, Осипа Мандельштама, Владимира Маяковского и многих других. Есть все основания утверждать, что у истоков советской литературы как культурного явления стояли не только партийные руководители, не только пролеткульты и наркомпросы, но и честные художники, готовые увидеть в жестокости революции правый путь к кардинальному обновлению жизни, которого жаждала их душа, переполненная гневным мироотрицанием. Авторы статьи доказывают, что, пережив «запоздалое прозрение», российская поэзия в лице Александра Блока, Сергея Есенина, Андрея Белого, Михаила Кузмина и др. начала драматическую творческую борьбу за гуманистические идеалы и свободу творчества. El artículo considera la cuestión de la evolución ideológica y creativa de los poetas rusos famosos en un punto de inflexión en la historia del siglo XX, durante los años de la formación activa de un sistema estatal totalitario y su doctrina estética socialista-realista. El maximalismo revolucionario, la idea de una renovación completa de todo ser, vino no solo del marxismo y los bolcheviques, sino que también fue preparado por la literatura, mucho antes de la revolución, ya había “madurado artísticamente” en la poesía de Alexander Blok, Sergey Yesenin, Osip Mandelstam, Vladimir Mayakovsky y muchos otros. Hay muchas razones para afirmar que las fuentes de la literatura soviética como fenómeno cultural no fueron solo los líderes del partido, no solo la llamada cultura proletaria y los comisarios, sino también artistas honestos que estaban listos para ver en la crueldad de la revolución el camino correcto hacia La renovación cardinal de la vida que su alma, que estaba llena de enojo de negación del mundo. Los autores del artículo argumentan que, después de haber sobrevivido a la “visión tardía”, la poesía rusa en la persona de Alexander Blok, Sergey Yesenin, Andrey Bely, Mickhail Kuzmin y otros comenzó una lucha dramática por los ideales humanistas y la libertad creativa.
- ДокументThe Impact of Summer Reading on Young Learners’ Foreign Language Acquisition(Richtmann Publishing Ltd., 2020-03) Kostikova, I.; Honcharova, O.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Soloshenko-Zadniprovska, N.; Marmaza, O.; Lushchyk, Y.The aim of the research was to solve a problem of sustaining and developing foreign language skills and abilities by young learners during long-lasting summer holidays. The analysis of the current situation in Ukrainian education sector showed that reading a book continues to be one of the few tools for English revision in summer. There has been little research targeting on studying the impact of summer reading on young learners’ foreign language acquisition, so the experiment in which 240 young learners (aged 8-9) took part was conducted. Both the experimental (n=120) and control (n=120) groups were pre-tested and posttested in May and September 2019 respectively, and the children’s skills and abilities in reading comprehension, vocabulary, speaking, writing and creativity were checked. The data obtained before the experiment showed almost the similar level of language acquisition in both groups. The results of the experiment indicated significant progress of the participants of the experimental group in every aspect of English. The main factors which played the crucial role in young learners’ enhancements were access to English readers, comprehensibility of the reading materials which were elaborated specially for the children’s language needs, interesting topics, reading for pleasure and enjoyment without tasks, tests or marks, and parental support. These results proved the reasonability of integrating summer reading in teaching foreign languages in primary school and induced the creation of English readers for all grades of elementary education. Метою дослідження було рішення проблеми збереження і розвитку навичок і умінь іноземної мови юними учнями під час тривалих літніх канікул. Аналіз поточної ситуації в українському освітньому секторі показав, що читання книги залишається одним з небагатьох інструментів для перегляду англійської мови влітку. Досліджень, присвячених вивченню впливу літнього читання на засвоєння іноземною мовою молодими учнями, проводилося мало, тому був проведений експеримент, в якому взяли участь 240 учнів (8-9 років). Як експериментальна (n = 120), так і контрольна (n = 120) групи були попередньо протестовані і посттестіровани в травні і вересні 2019 року відповідно, а також були перевірені навички та здібності дітей щодо розуміння прочитаного, словникового запасу, розмовної мови, листи і творчих здібностей. Дані, отримані до експерименту, показали практично однаковий рівень володіння мовою в обох групах. Результати експерименту показали значний прогрес учасників експериментальної групи у всіх аспектах англійської мови. Основними факторами, які зіграли вирішальну роль в поліпшенні навичок юних учнів, були доступ до засобів читання англійською мовою, зрозумілість матеріалів для читання, розроблених спеціально з урахуванням мовних потреб дітей, цікаві теми, читання для задоволення і задоволення без завдань, тестів або оцінок, а також батьківська підтримка. Ці результати довели доцільність інтеграції літнього читання в навчання іноземних мов у початковій школі та стимулювали створення читачів англійською мовою для всіх класів початкової освіти. Целью исследования было решение проблемы сохранения и развития навыков и умений иностранного языка юными учащимися во время продолжительных летних каникул. Анализ текущей ситуации в украинском образовательном секторе показал, что чтение книги остается одним из немногих инструментов для пересмотра английского языка летом. Исследований, посвященных изучению влияния летнего чтения на усвоение иностранным языком молодыми учениками, проводилось мало, поэтому был проведен эксперимент, в котором приняли участие 240 учеников (8-9 лет). Как экспериментальная (n = 120), так и контрольная (n = 120) группы были предварительно протестированы и посттестированы в мае и сентябре 2019 года соответственно, а также были проверены навыки и способности детей в отношении понимания прочитанного, словарного запаса, разговорной речи, письма и творческих способностей. Данные, полученные до эксперимента, показали практически одинаковый уровень владения языком в обеих группах. Результаты эксперимента показали значительный прогресс участников экспериментальной группы во всех аспектах английского языка. Основными факторами, которые сыграли решающую роль в улучшении навыков юных учащихся, были доступ к средствам чтения на английском языке, понятность материалов для чтения, разработанных специально с учетом языковых потребностей детей, интересные темы, чтение для удовольствия и удовольствия без заданий, тестов или оценок, а также родительская поддержка. Эти результаты доказали целесообразность интеграции летнего чтения в обучение иностранным языкам в начальной школе и стимулировали создание читателей на английском языке для всех классов начального образования.
- ДокументTheory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School(OKTAN PRINT s.r.o., 2020) Andriievska, V.; Baidala, V.; Balatsynova, A.; Bashkir, O.; Bilousova, L.; Borysenko, N.; Boychuk, Y.; Burlachenko, N.; Byhar, A.; Chernovol-Tkachenko, R.; Danylyuk, S.; Kramska, Z.; Krapivnyk, G.; Kravets, V.; Kryshchuk, B.; Kupina, I.; Kuzmina, O.; Lebedyk, L.; Lebid, O.; Loiik, H.; Luparenko, S.; Pisotska, M.; Malykhina, E.; Marionda, I.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Masiuk, O.; Meshko, H.; Meshko, O.; Mohammad Ameri, S.; Naboka, O.; Nahachevska, Z.; Pits, I.; Nebytova, I.; Ostrovska, N.; Рartola, V.; Peklina, G.; Peretyaha, L.; Petryshyn, L.; Pinskiy, O.; Plis, V.; Popova, O.; Prokop, I.; Prokopenko, A.; Prokopenko, I.; Prokopenko, I.; Pylypiv, O.; Radziievska, O.; Sultanova, N.; Rohalska-Yablonskaa, I.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, V.; Sapozhnikova, D.; Savchenko, S.; Semenovych, K.; Shcheblykina, T.; Shpak, V.; Shyshenko, V.; Syvokhop, E.; Sivak, N.; Skhirta, M.; Smolуanyuk, N.; Sobchenko, T.; Starikova, L.; Stepanenko, V.; Strelnikov, V.; Temchenko, O.; Tkachenko, L.; Tkachov, A.; Tkachov, S.; Tkachova, N.; Tokarieva, A.; Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Domina, V.; Turishcheva, L.; Tytarenko, L.; Ushmarova, V.; Volkova, N.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Yepikhina, M.; Yermakova, T.; Yershova-Babenko, I.; Yesman, I.; Yurkiv, Y.; Dorozhko, I.; Zelenska, L.; Zhadko, O.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zhyrska, H.; Zolotukhina, S.; Zozulia, K.; Dovzhenko, T.; Dzhezheley, O.; Dzhus, O.; Emets, A.; Fentsуk, O.; Filatova, L.; Fomina, L.; Gepenko, L.; Gerasimova, N.; Gerasymova, I.; Grechanyk, О.; Grygorash, V.; Guzenko, N.; Havrysh, I.; Horovenko, O.; Ionova, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalina, K.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Karpova, M.; Kazachiner, O.; Kazakova, N.; Khlebnikova, T.; Kikinezhdi, O.; Kin, O.; Kiz, O.; Kniaz, H.; Korinna, H.; Koroliova, L.; Kovalenko, O.; Kovalenko, V.The monograph is dedicated to substantiation of future teacher’s training for work in New Ukrainian school, which is an important problem of reforms in modern education in Ukraine. The study of the authors presents the theory, methods and generalized experience in teacher’s training on a new basis. The authors have generalized the new approaches to teacher’s training, ways, conditions and methods of introduction of them into practice of higher pedagogical education. They have revealed the new concepts, which are important for updating the content and methods of future teacher’s training, the new and improved methods of organizing the educational process on a new basis. The new experience in teacher’s training, which was experimentally verified and tested in theprocess of future teachers’ training, has been broadly generalized. The monograph is based on the Concept of the New Ukrainian School, current legislation on education, higher and general secondary education in Ukraine. It can be recommended for training teachers, students and applicants for bachelor’s and master’s degrees, post-graduate students, research and teaching staff of institutions of higher pedagogical education and for a wide range of scholars and teachers. Монографія присвячена обґрунтуванню підготовки майбутніх учителів до роботи в новій українській школі, що є важливою проблемою реформ сучасної освіти в Україні. У дослідженні авторів на новій основі представлена теорія, методи та узагальнений досвід підготовки вчителів. Автори узагальнили нові підходи до навчання вчителів, шляхи, умови та методи впровадження їх у практику вищої педагогічної освіти. Вони розкрили нові концепції, важливі для оновлення змісту та методів навчання майбутнього вчителя, нові та вдосконалені методи організації навчального процесу на нових засадах. Новий досвід підготовки вчителів, який був експериментально перевірений та перевірений у процесі підготовки майбутніх учителів, широко узагальнений. Монографія базується на Концепції Нової української школи, чинному законодавстві про освіту, вищу та загальну середню освіту в Україні. Це може бути рекомендовано для підготовки викладачів, студентів та здобувачів ступеня бакалавра та магістра, аспірантів, науково-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів, а також для широкого кола науковців та викладачів. Монография посвящена обоснованию подготовки будущих учителей к работе в Новой украинской школе, что является важной проблемой реформ современного образования в Украине. В исследовании авторов на новой основе представлена теория, методы и обобщенный опыт подготовки учителей. Авторы обобщили новые подходы к обучению учителей, пути, условия и методы внедрения их в практику высшего педагогического образования. Они раскрыли новые концепции, важные для обновления содержания и методов обучения будущего учителя, новые и усовершенствованные методы организации учебного процесса на новых принципах. Новый опыт подготовки учителей, который был экспериментально проверенный и проверенный в процессе подготовки будущих учителей, широко обобщенный. Монография базируется на Концепции новой украинской школы, действующем законодательстве об образовании, высшее и среднее образование в Украине. Это может быть рекомендовано для подготовки преподавателей, студентов и соискателей степени бакалавра и магистра, аспирантов, научно-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений, а также для широкого круга ученых и преподавателей.